Manoz Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Er dette kabinette noe å ha? Trenger mye plass inni... link: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC75BUSB Endret 22. oktober 2004 av Manoz Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Det lurer jeg også litt på. Jeg skal ha samme kabinett. Hvor mange disker er det plass til? Noen har sagt 15. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Det kabinetet er helt supert! Har det selv, og er kjempefornøyd. Her er en link til bilda av mitt kabinett innvendig. Nå sitter det seks harddisker i det, men det er plass til tre til + du kan sette disker i ledige 5 1/4" brønner. XenZor Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 # Brønner, eksterne: 6 stk. 5¼" og 3 stk. 3½" # Brønner, interne: 6 stk. 3½" 9 i orginale som sagt og med 3 av denne = 9 9+9=18Hd uten noen optiske drev , hvist du da kjøper 18 200Gb hd`er får du 3600Gb lagrings plass upartisjonert da dette vil koste deg 18000 + porto regnestykke gjort med sånn Hd Lenke til kommentar
Manoz Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Og er det lettere å få tak i aliminumsfarget (eller noe?) koseting enn svarte? For eksempel http://www.sunbeamtech.com/PRODUCTS/wed/Lightbus.HTML ..... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Og er det lettere å få tak i aliminumsfarget (eller noe?) koseting enn svarte? Ehh? Lian Li fulltower er ikke dumt nei, hvis det ikke hadde vært for at jeg har vannkjøling, ville kabinettet mitt vært Lian Li PCV2000B. Det ble i stedet Cooler Master Stacker. Det er plass til en god del disker iom at det er såpass mange 5.25" brønner. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Det kabinetet er helt supert! Har det selv, og er kjempefornøyd. Her er en link til bilda av mitt kabinett innvendig. Nå sitter det seks harddisker i det, men det er plass til tre til + du kan sette disker i ledige 5 1/4" brønner. XenZor pent Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Det er plass til 16 hdd'er hvi du ikke har floppy eller cd-rommer i kabinettet. Edit: 6 5.25 brønner, 3 3.5 brønner + 4 plasser i hddbrønnen (intern) Endret 23. oktober 2004 av Lungemannen Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Det kabinetet er helt supert! Har det selv, og er kjempefornøyd. Her er en link til bilda av mitt kabinett innvendig. Nå sitter det seks harddisker i det, men det er plass til tre til + du kan sette disker i ledige 5 1/4" brønner. XenZor Har gått til annskaffelse av kabinettet selv, etter annbefaling fra Xenzor, og er ikke annet enn kjempefornøyd! De få tingene jeg har å utsette er at det lett blir fettflekker og at de tynne aluminiumsplatene vibrerer iblandt. Tørr heller ikk kutten on viftehull i det, er jo så dyrt! Fikk det for 1500,- brukt, men det ser helt nytt ut. Det var da en grei pris? Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Øy nei, det kabinettet suger tiss!!!!!! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Du burde kanskje tenke på din bruk av smileys. Og makan til off-topic spam skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Øy nei, det kabinettet suger tiss!!!!!! Advarsel utdelt. Mongo-FuRY: bare bruk "report"-knappen, du. Det er ikke noe vits i å gå off-topic selv. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Du kommer nok til å få et problem angående plass til harddisker ja Løp og Kjøp Lenke til kommentar
Manoz Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Hvor kan jeg få kjøpt dette kabinettet? Finner det bare på microplex.no og de har det ikke på lager atm. Jeg liker ikke å vente Så er det flere nettbutikker som selger det? Lian Li PC75BUSB Endret 18. november 2004 av Manoz Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hvor kan jeg få kjøpt dette kabinettet? Finner det bare på microplex.no og de har det ikke på lager atm. Jeg liker ikke å vente Så er det flere nettbutikker som selger det? Lian Li PC75BUSB Ring og hør med digitalimpuls.no (nettsidene dems er skjelden oppdatert), de har butikk i Møllergata oslo. Dermed er det også mulighet for å kjøpe over disk hvis du befinner deg i nærheten. Jeg blir bare mer og mer glad i kabinettet jeg, det er som en juvel Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå