Gå til innhold

Lian Li Fulltower

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og er det lettere å få tak i aliminumsfarget (eller noe?) koseting enn svarte?

Ehh? :hmm:

Lian Li fulltower er ikke dumt nei, hvis det ikke hadde vært for at jeg har vannkjøling, ville kabinettet mitt vært Lian Li PCV2000B. Det ble i stedet Cooler Master Stacker. :)

Det er plass til en god del disker iom at det er såpass mange 5.25" brønner.

Lenke til kommentar
Det kabinetet er helt supert! :w00t:

Har det selv, og er kjempefornøyd.

Her er en link til bilda av mitt kabinett innvendig.

Nå sitter det seks harddisker i det, men det er plass til tre til + du kan sette disker i ledige 5 1/4" brønner.

XenZor

Har gått til annskaffelse av kabinettet selv, etter annbefaling fra Xenzor, og er ikke annet enn kjempefornøyd! De få tingene jeg har å utsette er at det lett blir fettflekker og at de tynne aluminiumsplatene vibrerer iblandt. Tørr heller ikk kutten on viftehull i det, er jo så dyrt! Fikk det for 1500,- brukt, men det ser helt nytt ut. Det var da en grei pris?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hvor kan jeg få kjøpt dette kabinettet? Finner det bare på microplex.no og de har det ikke på lager atm. Jeg liker ikke å vente :p Så er det flere nettbutikker som selger det?

Lian Li PC75BUSB

Endret av Manoz
Lenke til kommentar
Hvor kan jeg få kjøpt dette kabinettet? Finner det bare på microplex.no og de har det ikke på lager atm. Jeg liker ikke å vente :p Så er det flere nettbutikker som selger det?

Lian Li PC75BUSB

Ring og hør med digitalimpuls.no (nettsidene dems er skjelden oppdatert), de har butikk i Møllergata oslo. Dermed er det også mulighet for å kjøpe over disk hvis du befinner deg i nærheten.

Jeg blir bare mer og mer glad i kabinettet jeg, det er som en juvel :D

Mvh,

Haakon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...