kaliber Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 hei. jeg har en SE k700 som jeg har hatt i ca 1måned nå. men det jeg har merket, så er den litt treg å vise fram bilder. hvis jeg nå f.eks har 50bilder innpå mobilen, så tar det ei stund slik at alle bildene kommer opp. det samme gjelder hvis jeg skal se på et bilde, kan hende det tar ca 10-12 sek å få vist det. har noen av dere andre med samme mobil samme problemet som meg ? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 hei. jeg har en SE k700 som jeg har hatt i ca 1måned nå. men det jeg har merket, så er den litt treg å vise fram bilder. hvis jeg nå f.eks har 50bilder innpå mobilen, så tar det ei stund slik at alle bildene kommer opp. det samme gjelder hvis jeg skal se på et bilde, kan hende det tar ca 10-12 sek å få vist det. har noen av dere andre med samme mobil samme problemet som meg ? yup,, samme problem her.. vart tregere etter jeg installerte nyeste FW.. Lagringen av bildet tar en evighet nå Lenke til kommentar
Gakkken Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Det med browsing av alle bilder har begynt å ta lengere tid etter at jeg oppgraderte firmwaren på torsdag. Men synes det går kjappere å lagre bilder.. altså.. når man tar et bilde. Men kamera lyden er så sinnsvakt irritabel. Synes nesten den blei høyere jeg. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg har vel ca. 200-300 kamera bilder på min k700i, det tar kanskje 3-5 sekunder hvis jeg skal se på bildet (Jeg har den elste FW' en ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå