dopus Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Da jeg skulle starte boxen i dag og streame film fra tven fikk jeg ikke kontakt med pcen. Sjekket bakpå boxen og lyset i nettpluggen lyste ikke. Testet med en annen kabel men fremdels ingen lys. Testet også å koble den dirkete til interneett ruteren (gikk utenom switchen min) men fremdeles ikke noe lys. Prøvde å få kontakt via ftp uten hell. prøvde også å gå inn på pcen via xboxen uten hell.Tror pluggen er gåen ( var noe torden her for et par dager siden). Resten av boxen funker fint. fungerte senest i ettermiddag. Noen som vet hvor jeg kan få tak i ny plugg som jeg kan lodde på. eventuelt hvor jeg kan få nytt hovedkort til boxen? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Mener du som dette? Står at det er utsolgt der nå, men det skal vel gå greit for de å bestille inn et nytt tenker jeg.. Lenke til kommentar
dopus Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 skal få min bror til å sjekke lan pluggen.(elktro ingeniør) hvis det er pluggen som er gåen. noe jeg tror,siden resten av boxen virker) så skal jeg se om det går ann å få skiftet den. eventuelt å lodde kabelen dirkete på loddepunktene til pluggen og deretter sette en hun plugg på kabelen. har jo ingenting å tape egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå