Jonki Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Borknagar er bra musikk, Colussus e tøff sang, sangern i Borknagar er vell gitaristen i Dimmu Borgir om jeg ikke tar helt feil, bra musikker det ICS Vortex du tenker på nå han spilte i Borknagar, han gjorde vokal på The Archaic Course, og på Quint. spilte han bass og vokal. han er forøvrigt bassist og backing vocals i Dimmu Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 han er vel en av de absolutt beste rene vokalene eg vet om faktisk! Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 han er vel en av de absolutt beste rene vokalene eg vet om faktisk! Ja, det har du rett i, synginga hans i foreksempel "Progenies Of The Great Apocalypse" og "Kings Of The Carnival Creation" gir meg gåshud Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Han burde stikke fra Dimmu og lage symf metal band Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Borknagar er et spennende band som lager kjempeflott metal! Faktisk et av de få metalbanda her i Norge som tør å gjøre noe nytt.. blir vel litt feil å si akkurat det, siden borknagar faktisk er svenske.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Borknagar er et spennende band som lager kjempeflott metal! Faktisk et av de få metalbanda her i Norge som tør å gjøre noe nytt.. blir vel litt feil å si akkurat det, siden borknagar faktisk er svenske.. / norske. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 de er da vel svenske?! hvertfall vokalisten, Vintersorg!! for han har jeg t.o.m møtt! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 de er da vel svenske?! hvertfall vokalisten, Vintersorg!! for han har jeg t.o.m møtt! nei, de er norkse, men vintersorg er svensk Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 ok. then i rest my case. :-) btw, noen som vet det ordentlige navnet til Vintersorg? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Tenkte eg bare skulle nevne at nå er den nye siden deres (ENDELIG!!) oppe. http://www.borknagar.com/ Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Borknagar Sjanger? Post black-metal med tilsnitt av folketoner? Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Begynner å bli litt lei hele black/death opplegget igrunn, men Borknagar er faktisk ganske bra. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Utrolig bra band, flott internettside: borknagar.com/, og sinnsykt harry permanent på et av bandets medlemmmer: bilde Endret 12. november 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Sjanger? Post black-metal med tilsnitt av folketoner? Forøvrig, grunnen til at eg poster i denne gamle tråden er at eg hører rykter om at Borknagar skal slippe akustisk album! Stemmer dette? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Ser slik ut ja. Kommer til å bli interessant Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Har ett album av de liggende i CD hylla mi. fanden ikke hørt den engang. enda inni plasten ^^, Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Åh... gleder meg til den skiven! Kommer til å bli Borknagar's Damnation på en måte den der.. Endret 13. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Tante Pose Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 likte det best da grim var trommis, jeg.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Har ikke hørt så mye av det, men Asgeir Mickelson er en genial trommiss vil nå eg si! Det hviser han ikke bare på Borknagar men også på band som Spiral Architect. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 de har noe bra musikk(f.eks: Oceans Rise) men mye av musikken ders appelerer lite til meg. er ikke så glad i black metal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå