Jonki Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Heisann! Jeg er bare nysjerrig på hva dere synes om Borknagar. Si gjerne hvorfor dere liker det eller ikke takker på forhånd Borknagar fan, Jonki Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Borknagar er genialt. Elsker rett og slett musikken. En av favortittene mine. :=)) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Borknagar er et spennende band som lager kjempeflott metal! Faktisk et av de få metalbanda her i Norge som tør å gjøre noe nytt.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 har egentlig vært litt skeptisk til black metal og sånt... hørte litt på den nye platen deres... dette er jo... GENIALT! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Borknagar er bra, ikke min favoritt, men det funker Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Borknagar er bra, ikke min favoritt, men det funker Enig Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Borknagar er et spennende band som lager kjempeflott metal! Faktisk et av de få metalbanda her i Norge som tør å gjøre noe nytt.. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg har såvidt hørt på borknagar og det fenget meg liksom ikke. ***Høre mer på*** Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Skamharry band med ståkukkvokal, men det funker så absolutt! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Har ikke hørt så mye, men jeg liker det! Hva vil dere kategorisere det som, egentlig? Epic metal kanskje? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 hei igjen veldig flott å se flere her på forumet som liker Borknagar keep'em coming Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Har ikke hørt så mye, men jeg liker det! Hva vil dere kategorisere det som, egentlig? Epic metal kanskje? Tja... symfonisk black metal vi eg si... Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Borknagar er avslappene bra ja. Det er vell empiricism albumet som har svirra mest her, har ikke hørt så mye av Epic. Noen som har noen kommentarer til det albumet ? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 syntes Epic er konge, men minner meg litt om Empriricism. Den plata har ikke skuffet meg Men Borknagar er Epic Metal, det eneste som var litt black med borknagar var første plata dems Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg har bare hørt sanger fra "Epic".. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Men Borknagar er Epic Metal, det eneste som var litt black med borknagar var første plata dems Har eg forstått det sånn at symphonic black og epic metal er det samme da? Endret 13. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Begynte å høre på det tidlig. Sanger som The genium pulse glemmer man aldri Eller hva Lanez? Bra band! Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Begynte å høre på det tidlig.Sanger som The genium pulse glemmer man aldri Eller hva Lanez? Bra band! Joda, sant det. Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Borknagar er bra musikk, Colussus e tøff sang, sangern i Borknagar er vell gitaristen i Dimmu Borgir om jeg ikke tar helt feil, bra musikker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå