Gå til innhold

Størrelse på SE s700

joffe11

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rent teknisk:

S700 = 107.5 x 49 x 24.5 mm, 137 g.

P800 = 117 x 59 x 27 mm, 158 g.

Jeg må nesten nevne at jeg synes at s700 i virkeligheten rett og slett er for stor. Da tenker jeg på mobilen; uten å sammenlikne med noe annet. Jeg syntes den rett og slett føltes klumpete. Jeg aner egentlig ikke hvorfor da jeg er eier noen klumper av noen mobiler til diverse merker, også p900, som ikke kan sies å være mindre.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Har en S700i ved siden av meg her nå. Like lang som min T610, omtrent 1,5 ganger tykkelsen og noe bredere. I åpen positur er jo S700i litt av en banan. Ca 1,6 ganger så lang. Men fin telefon, det skal den ha! ;)

Hvis det du skriver er rett så er den ikke for stor. Størrelsen på t610 er helt ok. Hvordan den er utslått spiller ingen rolle. Mye mer behagelig å prate i tlf med litt størrelse.

h

Lenke til kommentar

Fannt den perfekte sammenligningstelefonen lukket tilstand, sett oventifra nemmelig Nokia 6260; de er nesten like store, rent visuelt så ligger forskjellen i at 6260 er mindre avrundet... (for å hindre flisespikking;så nevner jeg at s700 er litt større)

PS: Kan noen forklare meg hvorfor jeg ikke klarer å like den..? *Fortvilet* ;P Den skjermen og kameraet liksom, hallo..!!

Lenke til kommentar
http://cakonos.image.pbase.com/image/33091088.jpg

hvis man ser nøye i refleksjonen i skjermene til telefonene ser det ut som en katt, eller en tiger, hmm rart.

Det ligger over hele bildet da ;)

-

Er enig i at størrelsen nok er et lite urovekkende punkt med S700. Liker ikke de store SE-telefonene så godt. (Hovedsakelig S700+z1010) Synes de er for store rett og slett, uten noen særlig grunn... (Selvsagt tar 3g, 256 000 fargers skjerm og mp-kamera mye plass, men det virker uanset litt unødvendig alikevel, kan ikke forklare det...)

Kan de ikke komme med en ny t600 snart..? :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...