.tomf Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hvilken farge burde jeg ha på sokkene mens jeg spiller cs? Har hørt at du får mest headshots med røde sokker. Ontopic: T-sjorte? Eventuelt sitt naken. du tar helt feil,kjøp deg lilla ole brum sokker,det blir du 1337 av. Lenke til kommentar
Mil2000 Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Personlig vil jeg anbefale noe lett, fleksibelt og varmt som f.eks. en fleecegenser. Jepp! Det ble en fleecegenser fra H2O... Fungerer utmerket!!! Når det gjelder de beste CS-muse-hanskene bruker jeg modifiserte rollerblade hansker der jeg har byttet håndleddbeskyttelsen ut med en liten gelepute (kjøpt på Biltema). Endret 23. oktober 2004 av Mil2000 Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 - CS Headsett- CS Hodetelefoner Smør på flesk? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 øhm.. hvorfor kjøper du ikke bare en genser ( en helt vanlig genser ) ,, trenger ikke gå i no stas butikker for det da. jeg har vinduet oppe sånn ca hele tida og blir det for kaldt lukker jeg det bare.. BTW hvis du har ei kjærste som ikke liker at det lukter så sinnsykt mye røyk på rommet så gå ut og røyk eller slutt og røyk. for røyk er ikke bra for deg Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Kjøp deg en hettegenser fra Stress eller noe, de er konge å spille CS med. Når jeg spiller med Quicksilver genseren får jeg masse headshots, men Echo genseren er ikke like god. Prøvde å spille med Snowboard-jakke også og det tok av. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Kunne jo bare ha flyttet pc'n vekk fra det fordømte vinduet Men har jo fått deg en såkaldt "cs-genser", så da er vel det unødvendig :!: Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 du tar helt feil,kjøp deg lilla ole brum sokker,det blir du 1337 av. Så en på toget i Paris. Skikkelig businessman men han hadde Donald Duck sokker Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Phø, du ordner pcen sånn att du har beina på pcen... eller ligger på magen på pcen og spiller On topic: HVA med en helt NORMAL genser? Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Drit i genser, spill cs med MC-hjelm. Det gjør jeg! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) skulla sett her du... man blir like god som de i sk hvis man har sk klær edit:lol,fikk faktisk lyst til å kjøpe meg en sk lue jeg,nå som det blir vinter snart Endret 23. oktober 2004 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 - CS Headsett- CS Hodetelefoner Smør på flesk? Nei... Headsett er med mikrofon, hodetelefoner er uten... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) Du kan modde inn et varmeelement og vifte i musen, da. det hjelper ikke så mye for fingrene da kanskje varmekabler kunne gjøre susen? eller kanskje en handske med varmenkabler.. Endret 23. oktober 2004 av Fur Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) hehehe... tosk... er vel det samme hvilke klær som blir brukt til å spille eit spill vel. Men det spørrs littegran hva slags temperatur det er i rommet du sitter å spiller i vel? Genser er vel vanligt å spille i ... men er det varmt så er det skjorte...TSKJROTE ja Endret 24. oktober 2004 av Litejk Lenke til kommentar
.V. Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Ser for meg trynet på folket på klesbutikken hvis du kom og spurte etter CS-genser. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Skihopp-kondomdrakt outfit. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Skihopp-kondomdrakt outfit. Er egentlig mest ment for Battlefield da, er ikke sikker på hvor bra den er til C-S. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Jeg speller CS naken... *fekte med tissen* Endret 31. oktober 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hva med å klokke CPU'en din litt mer, uten å øke kjølemengda? da bør det bli fint og varmt :-) Jeg sverger forresten til noe så enkelt som en varmeovn og nato-genser Lenke til kommentar
brillan Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hva med å klokke CPU'en din litt mer, uten å øke kjølemengda? da bør det bli fint og varmt :-) Jeg sverger forresten til noe så enkelt som en varmeovn og nato-genser Hva med å ikke bumpe tråden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg