Gå til innhold

God genser til å spille CS med

Mil2000

Anbefalte innlegg

Hvilken farge burde jeg ha på sokkene mens jeg spiller cs? Har hørt at du får mest headshots med røde sokker.

Ontopic: T-sjorte? Eventuelt sitt naken.

Må ha vinduet åpent, så det blir for kaldt...

Ellers har jeg søkt litt på nettklesbutikkene nå og fant et par aktuelle. Det er litt drøyt å betale 2000 kr for en CS-genser, men tror du får hva du betaler for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ute etter en god genser til å spille CS med. Har prøvd å spille i t-skjote men sitter rett med viduet så det kan bli litt kaldt... Trenger en genser med god fiberbevegelse for optimal fleksibilitet. Den bør også være veldig lett, men samtidig varme godt. Dvs ingen strikkegensere og knappeskjoter. Har vært innom diverse sportsbutikker og spurt, men det beste de kunne komme med var "Nike Dry Fit" Denne serien tilfredstilte ikke alle mine krav, den varmte ikke godt nok og hadde for høy fibertetthet.

Hva pleier dere å spille med?

Jeg har en CS genser som det står "Gaming Wear" på, hettegenser med CS-kar fra CT i shorty's logoen.

Lenke til kommentar

Det vinduet blir åpent! Har hatt denne samtalen med dama utallige ganger.., Det vinduet kommert til å stå åpen og jeg kommer til å fortsette å røyke...

On topic: Synes det er dårlig med forslag på hva dere faktisk spiller med...

Lenke til kommentar

Jeg tror serriøst jeg skal begynne å produsere CS-klær. Og CS Pc-Utstyr.

Men tenk nå litt her... Man kan tjene seg rik på det!

Klær:

- CS Boxer

- CS Sokker

- CS T-Skjorte

- CS Genser

- CS Bukse

- CS Jakke

- CS Lue

- CS Hansker

- CS Sko

- CS Belte

- CS hmmm..