Mil2000 Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Hvilken farge burde jeg ha på sokkene mens jeg spiller cs? Har hørt at du får mest headshots med røde sokker. Ontopic: T-sjorte? Eventuelt sitt naken. Må ha vinduet åpent, så det blir for kaldt... Ellers har jeg søkt litt på nettklesbutikkene nå og fant et par aktuelle. Det er litt drøyt å betale 2000 kr for en CS-genser, men tror du får hva du betaler for. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) ER DU FAKTISK SERIØS? Endret 22. oktober 2004 av Purify Lenke til kommentar
nord Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 T-sjorte? Eventuelt sitt naken. din ville kroppsodour kommer til å distrahere lag kamerater, enda verre om du er på lan. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Slutt å røyk, lukk vinduet, sitt i t-sjorte. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 ER DU FAKTISK SERIØS? Selvfølgelig er han ikke det! Det er svar på folk som skal hele tiden ha CS-mus, CS-stol og CS-øreklokker... Lenke til kommentar
highlander Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Er ute etter en god genser til å spille CS med. Har prøvd å spille i t-skjote men sitter rett med viduet så det kan bli litt kaldt... Trenger en genser med god fiberbevegelse for optimal fleksibilitet. Den bør også være veldig lett, men samtidig varme godt. Dvs ingen strikkegensere og knappeskjoter. Har vært innom diverse sportsbutikker og spurt, men det beste de kunne komme med var "Nike Dry Fit" Denne serien tilfredstilte ikke alle mine krav, den varmte ikke godt nok og hadde for høy fibertetthet.Hva pleier dere å spille med? Jeg har en CS genser som det står "Gaming Wear" på, hettegenser med CS-kar fra CT i shorty's logoen. Lenke til kommentar
Mil2000 Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Det vinduet blir åpent! Har hatt denne samtalen med dama utallige ganger.., Det vinduet kommert til å stå åpen og jeg kommer til å fortsette å røyke... On topic: Synes det er dårlig med forslag på hva dere faktisk spiller med... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg sitter naken. Har ikke alle de tunge klæra på meg da. Kan reagere kjappere. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Kanskje noe så rart som det jeg tilfeldigvis har på meg den dagen? Grunnen til at jeg ikke er CPL er nok fordi jeg ikke har de rette klærne. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Samme her.. Clanen jeg var medlem av har nå kleskode, og jeg hadde ikke råd til det tøyet de brukte Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 det er godt å spille med en kort genser (tynt stoff) kjøpt på hennes & mauritz god å slaske forann pc'en med Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Ja jeg foretrekker å spille i t-skjorter som passer godt (ikke mellombar), fordi hvis situasjonen blir intens, bevarer du en overkommelig kroppstemperatur og svetter ikke så mye på hendene Lenke til kommentar
riktig Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Haha! Dette må være en av de bedre trådene på forumet. Personlig vil jeg anbefale noe lett, fleksibelt og varmt som f.eks. en fleecegenser. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) *Slettet* Endret 23. oktober 2004 av K9 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg tror serriøst jeg skal begynne å produsere CS-klær. Og CS Pc-Utstyr. Men tenk nå litt her... Man kan tjene seg rik på det! Klær: - CS Boxer - CS Sokker - CS T-Skjorte - CS Genser - CS Bukse - CS Jakke - CS Lue - CS Hansker - CS Sko - CS Belte - CS hmmm.. Pc-Utstyr: - CS Mus - CS Tastatur - CS Skjerm - CS Musmatte - CS Høytalere - CS Headsett - CS Hodetelefoner - CS Kabinett - CS Stol - CS Vifte - CS Kabler - CS orker ikke mer nå... Men derer skjønnte poenget? Kan bli millionær av detta Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Det heter Dri Fit, ikke Dry Fit. If Nike don't have, no one does. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 siden vi allerede er i gang.. høyre hånden min er alltid kald. Noen som vet om sykkelhansker eller andre tynne hansker funker for å holde varmen på hånden - sånn musehandske altså Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Du kan modde inn et varmeelement og vifte i musen, da. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg klarer kun å spille i boblejakke...siden jeg trenger litt motstand. Spiller jeg uten så har jeg så lett for å miste musa så den flyger til helvete. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 :!: Ultimate klessplagg til så og si alt: Teppe! Min favoritt over alt Eller slutt å røyke så kan du spille CS når du blir gammel også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg