Mil2000 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Er ute etter en god genser til å spille CS med. Har prøvd å spille i t-skjote men sitter rett med viduet så det kan bli litt kaldt... Trenger en genser med god fiberbevegelse for optimal fleksibilitet. Den bør også være veldig lett, men samtidig varme godt. Dvs ingen strikkegensere og knappeskjoter. Har vært innom diverse sportsbutikker og spurt, men det beste de kunne komme med var "Nike Dry Fit" Denne serien tilfredstilte ikke alle mine krav, den varmte ikke godt nok og hadde for høy fibertetthet. Hva pleier dere å spille med? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Tuller du? Bare bruk en helt vanlig genser fra Carling's? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Når jeg skal sette meg ned for å spille cs, så har jeg ikke akkurat en egen garederobe for cs klær. Nei, jeg spiller i det jeg har på meg. Og hvis du sliter med kulden ved vinduet, så lukk det, eller kanskje vinduet ikke er tett så det kommer vind igjenom uansett. Lenke til kommentar
Mil2000 Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Når jeg skal sette meg ned for å spille cs, så har jeg ikke akkurat en egen garederobe for cs klær. Nei, jeg spiller i det jeg har på meg. Og hvis du sliter med kulden ved vinduet, så lukk det, eller kanskje vinduet ikke er tett så det kommer vind igjenom uansett. Det blir så sinnsykt røykfullt når jeg har vinduet igjen. Har en kjæreste som ikke røyker og blir hysterisk da. Skal tråle noen sportbutikker i morgen igjen for å se om det finnes noe gode. Det spiller ingen rolle hvordan den ser ut, men det nytter liksom ikke å spille med lusekofte... Jeg spiller ganske aktivt og trenger noe som "puster" og har en lav fibervekt, men som samtidig varmer litt Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 :!: du har humor hvertfall gutten min. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) LOL, tror den tråden passer seg bedre i Offtopic Endret 22. oktober 2004 av Zlash Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Eh... ja. Flyttes dit Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hva å kjøpe deg en uniform fra forsvaret da? Camoflashe drakt. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Kontakt SEAL team og hør om de har noe du kan bruke.... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 HAHAHA, genialt! En link til denne tråden skal bli mitt nye standardsvar neste gang jeg ser noen sprre etter en "CS-Stol" Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hva blir det neste? CS-lua med innebygd vannkjøler? Lenke til kommentar
nord Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 en kumpis av meg spiller ALLTID med militærhjelm fra auksjon Lenke til kommentar
robB Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Ha en genser til å spille CS med? Hvorfor ikke bare spørre om en genser som er fin å ha på seg når det er litt kaldt i rommet. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 herregud for en teit tråd! en genser å spille cs i? wtf likksom? Lenke til kommentar
Mil2000 Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg har en finlandshette som jeg prøvde å spille med et par ganger, men den ødela synsfeltet mitt... Pleier uansett alltid å ha på marsjstøvlene fra forsvaret. Vet at spørsmålet kanskje var litt tåpelig, men det var faktisk seriøst.. Visste bare ikke om dere hadde noen forslag/ favoritter til hva dere pleier å spille med. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 HAHAHA, genialt! En link til denne tråden skal bli mitt nye standardsvar neste gang jeg ser noen sprre etter en "CS-Stol" haha. Skjer dette ofte? Bare lest om det en gang før jeg: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=276504 Og da synes jeg det passet i gullkorn:p Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Ellers kan du jo se her: http://www.nike.com/usa/nikesphere/ Lenke til kommentar
Purify Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Likek wtf?!"!!" Skal du seriøst ha en egen genser til å spille CS med? Nei, finn deg en ny hobby. Eller sleng på deg en flis. Lykke til. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Hvilken farge burde jeg ha på sokkene mens jeg spiller cs? Har hørt at du får mest headshots med røde sokker. Ontopic: T-sjorte? Eventuelt sitt naken. Endret 22. oktober 2004 av eXploid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg