Gå til innhold

God genser til å spille CS med

Mil2000

Anbefalte innlegg

Er ute etter en god genser til å spille CS med. Har prøvd å spille i t-skjote men sitter rett med viduet så det kan bli litt kaldt... Trenger en genser med god fiberbevegelse for optimal fleksibilitet. Den bør også være veldig lett, men samtidig varme godt. Dvs ingen strikkegensere og knappeskjoter. Har vært innom diverse sportsbutikker og spurt, men det beste de kunne komme med var "Nike Dry Fit" Denne serien tilfredstilte ikke alle mine krav, den varmte ikke godt nok og hadde for høy fibertetthet.

Hva pleier dere å spille med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg skal sette meg ned for å spille cs, så har jeg ikke akkurat en egen garederobe for cs klær. Nei, jeg spiller i det jeg har på meg. Og hvis du sliter med kulden ved vinduet, så lukk det, eller kanskje vinduet ikke er tett så det kommer vind igjenom uansett.

Det blir så sinnsykt røykfullt når jeg har vinduet igjen. Har en kjæreste som ikke røyker og blir hysterisk da.

Skal tråle noen sportbutikker i morgen igjen for å se om det finnes noe gode. Det spiller ingen rolle hvordan den ser ut, men det nytter liksom ikke å spille med lusekofte... Jeg spiller ganske aktivt og trenger noe som "puster" og har en lav fibervekt, men som samtidig varmer litt

Lenke til kommentar

Jeg har en finlandshette som jeg prøvde å spille med et par ganger, men den ødela synsfeltet mitt... Pleier uansett alltid å ha på marsjstøvlene fra forsvaret.

Vet at spørsmålet kanskje var litt tåpelig, men det var faktisk seriøst.. Visste bare ikke om dere hadde noen forslag/ favoritter til hva dere pleier å spille med.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...