LordBendtner Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg skal til å formatere, men i oppstarten virker ikke tastaturet. Det står at jeg skal trykke en tast for å starte med cd, men når tastaturet eller musa ikke virker blir det litt vanskelig. Hvordan fikser jeg dette? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Det kommer ann på hva slags BIOS du har, men vanligvis starter du bootmenyen med F11 EDIT: oops, mistforsod litt.. Endret 22. oktober 2004 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
Musty Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 du må få fixet tastaturet da. det høres ut som om du vet hvorfor tastaturet virker, eller hvorfro det ikke virker.. det hadde vel hjulpet om vi visste det iaf= Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 hehe han sa jo akkurat at tastaturet ikke fungerte i oppstarten da. prøvd ps2 og usb dr3ad? Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Problemet er løst! Skiftet tastatur og da gikk det Sier vel seg selv, brukte et CompraQ-tastatur istad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå