Gå til innhold

Samurize Desktop Mod - Kult men "Non working"...

-Teddy-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tomat-Ulf:

Reload config fila, går ikke det prøv å slett norsktv.lat som ligger i samurize mappa en plass (søk). Trur det skal funke da.

Funka! Takk!!!

Æsj!.. Nå må jeg slette den fila hver gang jeg starter opp.. Hva kan jeg gjøre?

Lag ei .bat fil og legg den i oppstartsmappa, det har jeg gjort! :wee:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har nettopp begynt å prøve meg litt på Samurize, og synes selv jeg har fått til et greit utseende på det meste... Jeg bare lurer på et par ting...

Hvordan ordner jeg discovery channel i denne versjonen av norsktv? (se vedlegg) Kan godt hende det er på samme måte som nevnt tidligere i tråden, men jeg er litt småtrøtt :whistle:

Også får jeg ikke "Weather 2004 Multilingual" til å fungere... Står N/A over hele greia når jeg prøver å bruke den... Finnes det noen andre bra vær-greier?

Også lurer jeg på hvordan jeg får til borders rundt slike meter-barer? :hmm:

Takker for alle svar =)

(Edit: Vedlegget som jeg var for trøtt til å huske på i natt)

Edit2: Er det mulig å få samurize-tingen jeg har laget (systeminfo, klokke, tv-program) til å starte opp på samme plass hver gang jeg restarter maskina? Nå må jeg flytte den ovet til skjerm #2 manuelt....

norsktv.vbs

Endret av Pug
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Gå inn i fila "NorskTVChannels.txt", finn det kanalnavnet du ønsker. Gå inn i Skins\NorskTV katalogen for deretter å åpne "NorskTVSetup.txt". Legg til kanalnavnet der. Slik at den f. eks. blir seende slik ut:
NRK1@True@True
NRK2@True@True
TV2 Norge@True@True
TVNorge@True@True
TV3 Norge@True@True
ZTV Norge@True@True
Discovery@True@True
MTV@True@True

Da vil skriptet automatisk lage "NorskTVMTV.txt" og .timing, bruk disse på samme måte som de andre kanalene er implementert i config tool, så skulle du være igang. Logoene som Sol bruker finner du her, men du finner gjerne bedre på hjemmesidene til den aktuelle kanalen.

PS: For forklaring på hva de to @True gjør, se ReadMe fila. :)

Jeg får ikke dette til... Jeg putter MTV@True@True inn i "NorskTVSetup.txt", men det kommer ikke opp noen nye filer ala "NorskTVMTV.txt" og .timing.

Kan noen hjelpe meg med dette??

Skjønner det ikke... :(

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Tomat-Ulf:

Reload config fila, går ikke det prøv å slett norsktv.lat som ligger i samurize mappa en plass (søk). Trur det skal funke da.

Funka! Takk!

3560143[/snapback]

Jeg har også samme problem at den ikke vil oppdatere seg, men jeg har heller ikke norsktv.lat filen så jeg har ingen ting å slette heller. Noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har nå funnet en måte å få den til å oppdatere seg selv igjen. Høyreklikk på ikonet til Samurize i tray, og fjern haken ved "Run on Startup." Men så legger du en snarvei til Samurize i mappen oppstart som man finner i startmenyen -> Alle programmer.

Lenke til kommentar

Vil du endre på noe så høyreklikke du på Samurize ikonet nede til høyret i tray. Og trykker "Edit Config File..." Så er det bare å dra linjene med musen til ønsket plassering.

Tips: For å finne ut hvor du skal plassere linjen i følge skrivebordet så kan du hake av "Use Bitmap Background" og trykke på "Take screenshot" så får du bilde i bakgrunnen

Lenke til kommentar
Tomat-Ulf:

Funka! Takk!

Æsj!.. Nå må jeg slette den fila hver gang jeg starter opp.. Hva kan jeg gjøre?

3573681[/snapback]

Samme problem her. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...