.tomf Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 klikk på deskmod linken i signaturen min,der får dere garantert hjelp. Lenke til kommentar
BlackAdder Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg har funnet en bug i NorskTV_4_1_1-scriptet som gjorde at den sluttet å oppdatere seg hvis den ikke kunne finne datoen for tv-oversikten på sol sine sider. Dette gjelder først og fremst når det kjøres etter eller like før midnatt, når dagens oversikt er fjernet fra sol, og det er over et døgn siden det sist ble kjørt. Eneste måten å få det til å oppdatere seg igjen på da, var å slette filen 'NorskTV.lat'. Har fikset bugen i vedlagte fil og lagt til en funksjon som setter varigheten av dagens siste program for kanalene det gjelder til en time, hvis varigheten eller slutttidspunktet ikke er oppgitt på sol sine sider. Har enda ikke sett dette gjelde de norske kanalene, men innimellom på SVT1 og SVT2, sikkert også flere utenlandske kanaler. Uten denne funksjonen ville programmet forsvinne fra oversikten så fort det startet, og jeg synes det er bedre at det evt. står der f.eks. en halvtime for lenge enn at det forsvinner med en gang. NorskTV_4_1_1.zip Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Abselutt pent! Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Bra arbeid, takker Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Jeg må fremdeles slette norsktv.lat hver dag (eller hva det var den het) Har dere et plugin som gir deg CPU temp, MB temp, CPU vifte RPM, Chassi RPM på desktopen? Evt direkte link til noe dere har prøvd selv på www.samurize.com eller noe dere har laget selv? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 hm.. har et problem nå.. hva kan det skyldes? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Bare gå på iconet på iconsida. og "select config file" og trykk norsktv.ini da SKAL det funke fikk det en gang... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Bare gå på iconet på iconsida. og "select config file" og trykk norsktv.inida SKAL det funke fikk det en gang... funket .. takk Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg har et spørsmål Hvis jeg ikke vil at tingene fra samurize skal syntes andre steder enn på desktopen Feks nå har jeg norsk-tv oppe. Og uansett hvilken vinduer jeg har oppe blir den liggende over. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Jeg har et spørsmålHvis jeg ikke vil at tingene fra samurize skal syntes andre steder enn på desktopen Feks nå har jeg norsk-tv oppe. Og uansett hvilken vinduer jeg har oppe blir den liggende over. høyre klikk på ikonet og velg Position og så på normal window behavior Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg har et spørsmålHvis jeg ikke vil at tingene fra samurize skal syntes andre steder enn på desktopen Feks nå har jeg norsk-tv oppe. Og uansett hvilken vinduer jeg har oppe blir den liggende over. høyre klikk på ikonet og velg Position og så på normal window behavior Danke Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Går det an å få tv-guiden til å oppdatere seg en gang hvert andre minutt, å få f.eks cpu-temp ol. til å oppdatere seg hvert 10.sec? Noen som har en god løsning på det? Det er plagsomt at hele greia oppdaterer seg hver 10. eller 5. min, jeg vil gjerne ha det til å oppdatere seg hvert 2min... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 I Config tool tror jeg. Eller i scriptet. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Nå funker ikke samurize lenger, Jeg reinstallet det pga noen problemer, og etter det ar det ikke funka. Ikonet kommer opp nede i høyre hjørne, og jeg velger config osv, men ikke noe kommer opp på skjermen. Alt er som det skal, bare det at det ikke kommer opp noe på skjermen... Har prøvd alle "positions" men ikke noe funker! Kan noen hjelpe meg litt eller? EDIT: Fikk "vi mangler vesentlige filer" når jeg postet dette. Før jeg postet var denne i OT, etter var den i programvare EDIT2: Psilocybe flyttet tråden min klokka 13:37 Endret 3. januar 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Nå funker ikke samurize lenger, Jeg reinstallet det pga noen problemer, og etter det ar det ikke funka. Ikonet kommer opp nede i høyre hjørne, og jeg velger config osv, men ikke noe kommer opp på skjermen. Alt er som det skal, bare det at det ikke kommer opp noe på skjermen... Har prøvd alle "positions" men ikke noe funker! Kan noen hjelpe meg litt eller? EDIT: Fikk "vi mangler vesentlige filer" når jeg postet dette. Før jeg postet var denne i OT, etter var den i programvare du ser ikke Samurize på skrivebordet? Klikk på ikonet i system tray Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Nå kom'n! Måtte bare huke av for "use designed postition" for å få den opp, deretter kan jeg flytte på den, SÅ kan jeg slutte å bruke "use designet position" igjen. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg har fremdeles den buggen at jeg må slette norsktv.lat hver gang jeg starter pc'en! Plagsomt... Jeg bruker siste versjonen til BlackAdder, men får det allikevel. HAr uninstallert, og slettet mappa og full pakke, men neida... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Bruker versjon 4.1.1 av Norsk TV, men noen ganger får jeg error ingen tilgang. Se bilde. Lenke til kommentar
PraYer Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Har et problem (se link).. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=366423 Noen ideer? edit: typo Endret 24. januar 2005 av PraYer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå