Gå til innhold

Samurize Desktop Mod - Kult men "Non working"...

-Teddy-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har funnet en bug i NorskTV_4_1_1-scriptet som gjorde at den sluttet å oppdatere seg hvis den ikke kunne finne datoen for tv-oversikten på sol sine sider. Dette gjelder først og fremst når det kjøres etter eller like før midnatt, når dagens oversikt er fjernet fra sol, og det er over et døgn siden det sist ble kjørt. Eneste måten å få det til å oppdatere seg igjen på da, var å slette filen 'NorskTV.lat'.

Har fikset bugen i vedlagte fil og lagt til en funksjon som setter varigheten av dagens siste program for kanalene det gjelder til en time, hvis varigheten eller slutttidspunktet ikke er oppgitt på sol sine sider. Har enda ikke sett dette gjelde de norske kanalene, men innimellom på SVT1 og SVT2, sikkert også flere utenlandske kanaler. Uten denne funksjonen ville programmet forsvinne fra oversikten så fort det startet, og jeg synes det er bedre at det evt. står der f.eks. en halvtime for lenge enn at det forsvinner med en gang.

NorskTV_4_1_1.zip

Lenke til kommentar

Jeg må fremdeles slette norsktv.lat hver dag (eller hva det var den het) :hm:

Har dere et plugin som gir deg CPU temp, MB temp, CPU vifte RPM, Chassi RPM på desktopen? Evt direkte link til noe dere har prøvd selv på www.samurize.com eller noe dere har laget selv?

Lenke til kommentar
Jeg har et spørsmål

Hvis jeg ikke vil at tingene fra samurize skal syntes andre steder enn på desktopen

Feks nå har jeg norsk-tv oppe. Og uansett hvilken vinduer jeg har oppe blir den liggende over.

høyre klikk på ikonet og velg Position og så på normal window behavior :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Nå funker ikke samurize lenger, Jeg reinstallet det pga noen problemer, og etter det ar det ikke funka. Ikonet kommer opp nede i høyre hjørne, og jeg velger config osv, men ikke noe kommer opp på skjermen. Alt er som det skal, bare det at det ikke kommer opp noe på skjermen... :hmm: Har prøvd alle "positions" men ikke noe funker! Kan noen hjelpe meg litt eller?

EDIT: Fikk "vi mangler vesentlige filer" når jeg postet dette. Før jeg postet var denne i OT, etter var den i programvare :wee:

EDIT2: Psilocybe flyttet tråden min klokka 13:37 :love:

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Nå funker ikke samurize lenger, Jeg reinstallet det pga noen problemer, og etter det ar det ikke funka. Ikonet kommer opp nede i høyre hjørne, og jeg velger config osv, men ikke noe kommer opp på skjermen. Alt er som det skal, bare det at det ikke kommer opp noe på skjermen... :hmm: Har prøvd alle "positions" men ikke noe funker! Kan noen hjelpe meg litt eller?

EDIT: Fikk "vi mangler vesentlige filer" når jeg postet dette. Før jeg postet var denne i OT, etter var den i programvare :wee:

du ser ikke Samurize på skrivebordet? Klikk på ikonet i system tray

Lenke til kommentar

Jeg har fremdeles den buggen at jeg må slette norsktv.lat hver gang jeg starter pc'en! Plagsomt... Jeg bruker siste versjonen til BlackAdder, men får det allikevel. HAr uninstallert, og slettet mappa og full pakke, men neida... :confused:

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...