chil Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) å så til poenget hvis jeg stikker ut på byen en lørdags kveld å stikker henn til den første utlending gjengen jeg ser å kaller en av dem neger, så kommer ikke jeg til å smile på et par dager(hvis jeg i det hele tatt kommer til å kunne smile igjen) Naturligvis, det ville jo blitt oppfattet som negativ drittslenging. Man går ikke rundt og konstaterer at folk har den og den hudfargen ved å si det til dem. ok hvorfor kaller alle negere værandre for niggers da? anyway!!! det er umulig å gå gjennom byen uten at en av dem slenger "styggen", "hva ser du på?" "Walla jeg lover deg at du skal få bank" " skal jeg knuse trynet ditt" el. Får lyst til å svare :akkurat som du er så jævla nais din satans ape. men da vet vi jo alle hvor der bringer Endret 29. oktober 2004 av chil Lenke til kommentar
chil Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg blir ofte kalt rasist, men det er vel fordi jeg faktisk tørr si det jeg mener har jeg inntrykk av. For det første, jeg er IKKE rasist - men grensen er vel hårfin. Hadde jeg vært rasist, så hadde jeg hatet alle folkegrupper av alle slag uansett person osv. Dette er ikke tilfellet med meg bare så det er klart. Jeg har selv 2 fettere som er adoptert fra Sør-Korea ... så spar meg den regla. Men - jeg er IKKE spesielt glad i norske innvandrere. Altså, det blir feil å si det også siden jeg faktisk ikke har noen grunn til å mislike alle, og har flere venner av andre nasjonaliteter. Jeg bor i Sande, en rimelig avskjermet bygd et kvarter fra Drammen (dere fra Drammen skjønner automatisk hva jeg mener) - og jeg må nesten si at jeg føler for å dra frem passet når jeg kjører inn over bygrensene der. Det første man ser når man kjører av motorveien, det slår aldri feil, det er tyrker, pakistaner, neger eller en av asiatisk opprinnelse. Javel, greit nok. Så går man inn i sentrum, og hva ser man? Ikke nordmenn iallefall - det er rimelig stort flertall av innvandrere. For å si det helt ærlig, så er det noe feil når en nordmann rusler rundt i en norsk by og føler seg utilpass pga. innvandrere. Men det er altså tilfellet i Drammen. "Ja er det så ille det a?" sier de som ikke er enig. Eh nei, i utgangspunktet ikke. Men disse hælvettes folkeslagene har et problem med normal folkeskikk. Av en eller annen grunn så tror de at vi er redde for dem, de mener vi skal gå til side for dem, de mener at øyekontakt vil si vi truer dem (ja er de hunder?) og de er usannsynelig tøffe i oppførselen. Det er ikke rent få ganger jeg har sett "de"f.eks skumpe til en pensjonist så hun går på tryne, fordi hun gikk på samme rette linje mot dem og regnet med innvandreren skulle gå 5cm til siden isteden. Må innrømme sånne ting gir meg lyst til å måke knyttneven langt ned i magesekken på en kjempetøff innvandrer og romstere skikkelig rundt i kebaben og ta med meg et suvernir opp, for deretter å kyle den opp i tarmen hans så jeg står med dritt opp til skulderen. Men gjør man det - så er man jo så godt som død. For det er i bunn og grunn heller ikke ryggrad i disse menneskene. De trenger minst 10 (aldri under) for å ta et oppgjør. Jeg bråker aldri med noen, og heller ikke med innvandrere, men jeg har havnet i det ufrivillig pga. min irritasjon over disse folka. Greit, da glemmer vi det. Mullah Krekar!!! Hva er det for en figur? Han er jo et menneskelig svar på avføring. Hva gjør den mannen her? Hvorfor i svarte f*** kan man ikke bare lempe sånn drit ut av landet, istedenfor å gjøre ham til rikskjendis. Er det fler her som fikk lyst til å knuse tv'n flere ganger under Mullah-sirkuset? Hva er det med Norge og vår evne til å dulle med disse folkene? Er det ikke mulig og vise omverdenen at vi faktisk ikke tar imot dritt? Vi har ikke så mye vi skulle sagt på verdensbasis, men innenfor våre egne grenser må det da være mulig og uttøve litt autoritet ovenfor disse menneskene - som tyner oss for jobb, penger og fengsels-plass. Hvorfor skal disse menneskene få Moskeèr i Oslo å be i? Er vi muslimer i Norge? Nei vi er kristne. Hva hadde skjedd om vi hadde spurt om det samme i pakistan? Vi hadde antagelig blitt hengt i en gatelykt og kastet stein på. Hvorfor skriker disse offentlige tv-muslimene om rettighetene sine her i Norge, de skal ikke følge våre regler, de skal ha innført sine egne skikker og sine egne lover for sine landsmenn. Altså, når du flytter til Norge så er du nordmann. Hadde vi begynt og gævle om det samme i Pakistan - så hadde vi mistet begge henda og fått 11timer tortur. Blir jeg statsminister neste uke, så vil dere se disse få tingene bli utført: 1: Væpnede grensepatruljer. Et stort antall grense-politi, gjerne militæret. 2: GRUNDIG sjekk av alle innvandrere som kommer over grensa. 3: De som ikke kan bevise sin egen identitet. RETT UT! 4: De som kan bevise sin egen identitet, men ikke kan bevise hvorfor det er nødvendig for dem å flykte til Norge. RETT UT! 5: De som kan bevise sin identitet OG sin grunn til å komme hit. De må da i statlig oppførte integrerings-leirer, der må de lære seg norsk flytende, de må lære seg norske skikker og norsk historie. Så kan de slippe ut i samfunnet - på 6mnd prøvetid. 6: Alle godkjente innvandrere skal klare seg selv, det vil si J O B B! De må bo i leirene mens de jobber, til de har råd til å klare seg selv. 7: Er de arbeidsløse etter 3mnd. i leiren blir de automatisk sendt hjem. 8: Det er absolutt ikke - under noen omstendigheter - lov for en godkjent innvandrer å søke om sosialhjelp. Dette skulle i så tilfelle kun være lov etter minimum 10år i jobb. 9: Alle kriminalitet utført av en godkjent innvandrer skulle føre til straff tilsvarende lovverket i sitt eget hjemland - deretter (om i live) sendes rett ut av Norge. Sikkert litt drastisk, men det hadde vært en drøm å fått dette oppfylt. Planen er sikkert full av hull, men sånn teoretisk sett skulle dette resultert i at vi får KUN lovlydige innvandrere som vil jobbe - og resten vil man få silt ut og bort. Hadde ikke dette bare vært nydelig? JO!!! P.S: Hater du en rassist - så er du automatisk en selv hmm må si meg enig i det meste selv om du var rimelig kvass Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 SkyMarshall klarer elegant å unngå det faktum at tusenvis av mennesker er på flukt uten hverken papirer eller nåla i veggen. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg blir ofte kalt rasist, men det er vel fordi jeg faktisk tørr si det jeg mener har jeg inntrykk av. For det første, jeg er IKKE rasist - men grensen er vel hårfin. Hadde jeg vært rasist, så hadde jeg hatet alle folkegrupper av alle slag uansett person osv. Dette er ikke tilfellet med meg bare så det er klart. Jeg har selv 2 fettere som er adoptert fra Sør-Korea ... så spar meg den regla. Men - jeg er IKKE spesielt glad i norske innvandrere. Altså, det blir feil å si det også siden jeg faktisk ikke har noen grunn til å mislike alle, og har flere venner av andre nasjonaliteter. Jeg bor i Sande, en rimelig avskjermet bygd et kvarter fra Drammen (dere fra Drammen skjønner automatisk hva jeg mener) - og jeg må nesten si at jeg føler for å dra frem passet når jeg kjører inn over bygrensene der. Det første man ser når man kjører av motorveien, det slår aldri feil, det er tyrker, pakistaner, neger eller en av asiatisk opprinnelse. Javel, greit nok. Så går man inn i sentrum, og hva ser man? Ikke nordmenn iallefall - det er rimelig stort flertall av innvandrere. For å si det helt ærlig, så er det noe feil når en nordmann rusler rundt i en norsk by og føler seg utilpass pga. innvandrere. Men det er altså tilfellet i Drammen. "Ja er det så ille det a?" sier de som ikke er enig. Eh nei, i utgangspunktet ikke. Men disse hælvettes folkeslagene har et problem med normal folkeskikk. Av en eller annen grunn så tror de at vi er redde for dem, de mener vi skal gå til side for dem, de mener at øyekontakt vil si vi truer dem (ja er de hunder?) og de er usannsynelig tøffe i oppførselen. Det er ikke rent få ganger jeg har sett "de"f.eks skumpe til en pensjonist så hun går på tryne, fordi hun gikk på samme rette linje mot dem og regnet med innvandreren skulle gå 5cm til siden isteden. Må innrømme sånne ting gir meg lyst til å måke knyttneven langt ned i magesekken på en kjempetøff innvandrer og romstere skikkelig rundt i kebaben og ta med meg et suvernir opp, for deretter å kyle den opp i tarmen hans så jeg står med dritt opp til skulderen. Men gjør man det - så er man jo så godt som død. For det er i bunn og grunn heller ikke ryggrad i disse menneskene. De trenger minst 10 (aldri under) for å ta et oppgjør. Jeg bråker aldri med noen, og heller ikke med innvandrere, men jeg har havnet i det ufrivillig pga. min irritasjon over disse folka. Greit, da glemmer vi det. Mullah Krekar!!! Hva er det for en figur? Han er jo et menneskelig svar på avføring. Hva gjør den mannen her? Hvorfor i svarte f*** kan man ikke bare lempe sånn drit ut av landet, istedenfor å gjøre ham til rikskjendis. Er det fler her som fikk lyst til å knuse tv'n flere ganger under Mullah-sirkuset? Hva er det med Norge og vår evne til å dulle med disse folkene? Er det ikke mulig og vise omverdenen at vi faktisk ikke tar imot dritt? Vi har ikke så mye vi skulle sagt på verdensbasis, men innenfor våre egne grenser må det da være mulig og uttøve litt autoritet ovenfor disse menneskene - som tyner oss for jobb, penger og fengsels-plass. Hvorfor skal disse menneskene få Moskeèr i Oslo å be i? Er vi muslimer i Norge? Nei vi er kristne. Hva hadde skjedd om vi hadde spurt om det samme i pakistan? Vi hadde antagelig blitt hengt i en gatelykt og kastet stein på. Hvorfor skriker disse offentlige tv-muslimene om rettighetene sine her i Norge, de skal ikke følge våre regler, de skal ha innført sine egne skikker og sine egne lover for sine landsmenn. Altså, når du flytter til Norge så er du nordmann. Hadde vi begynt og gævle om det samme i Pakistan - så hadde vi mistet begge henda og fått 11timer tortur. Blir jeg statsminister neste uke, så vil dere se disse få tingene bli utført: 1: Væpnede grensepatruljer. Et stort antall grense-politi, gjerne militæret. 2: GRUNDIG sjekk av alle innvandrere som kommer over grensa. 3: De som ikke kan bevise sin egen identitet. RETT UT! 4: De som kan bevise sin egen identitet, men ikke kan bevise hvorfor det er nødvendig for dem å flykte til Norge. RETT UT! 5: De som kan bevise sin identitet OG sin grunn til å komme hit. De må da i statlig oppførte integrerings-leirer, der må de lære seg norsk flytende, de må lære seg norske skikker og norsk historie. Så kan de slippe ut i samfunnet - på 6mnd prøvetid. 6: Alle godkjente innvandrere skal klare seg selv, det vil si J O B B! De må bo i leirene mens de jobber, til de har råd til å klare seg selv. 7: Er de arbeidsløse etter 3mnd. i leiren blir de automatisk sendt hjem. 8: Det er absolutt ikke - under noen omstendigheter - lov for en godkjent innvandrer å søke om sosialhjelp. Dette skulle i så tilfelle kun være lov etter minimum 10år i jobb. 9: Alle kriminalitet utført av en godkjent innvandrer skulle føre til straff tilsvarende lovverket i sitt eget hjemland - deretter (om i live) sendes rett ut av Norge. Sikkert litt drastisk, men det hadde vært en drøm å fått dette oppfylt. Planen er sikkert full av hull, men sånn teoretisk sett skulle dette resultert i at vi får KUN lovlydige innvandrere som vil jobbe - og resten vil man få silt ut og bort. Hadde ikke dette bare vært nydelig? JO!!! P.S: Hater du en rassist - så er du automatisk en selv Fy FAEN for en jævla tulling. Jeg er altfor trøtt til å skrive noe her, men fy jævel som jeg lo av innlegget ditt, og de som støtter deg. At du tørr å mene noe slikt ? Det er jo som å si at kvinner er mindre verdt, eller som at folk fra andre land er det. Er selv av utenlandsk opprinnelse og det har ikke noe med at jeg reagerer så sterkt på ditt innlegg, men jeg kaller deg en jævla tulling fordi det du sier er langt utenfor realistiske proposjoner. Besøk denne litt oftere : http://www.antipsykopat.net/ Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 1: Væpnede grensepatruljer. Et stort antall grense-politi, gjerne militæret.2: GRUNDIG sjekk av alle innvandrere som kommer over grensa. 3: De som ikke kan bevise sin egen identitet. RETT UT! 4: De som kan bevise sin egen identitet, men ikke kan bevise hvorfor det er nødvendig for dem å flykte til Norge. RETT UT! 5: De som kan bevise sin identitet OG sin grunn til å komme hit. De må da i statlig oppførte integrerings-leirer, der må de lære seg norsk flytende, de må lære seg norske skikker og norsk historie. Så kan de slippe ut i samfunnet - på 6mnd prøvetid. 6: Alle godkjente innvandrere skal klare seg selv, det vil si J O B B! De må bo i leirene mens de jobber, til de har råd til å klare seg selv. 7: Er de arbeidsløse etter 3mnd. i leiren blir de automatisk sendt hjem. 8: Det er absolutt ikke - under noen omstendigheter - lov for en godkjent innvandrer å søke om sosialhjelp. Dette skulle i så tilfelle kun være lov etter minimum 10år i jobb. 9: Alle kriminalitet utført av en godkjent innvandrer skulle føre til straff tilsvarende lovverket i sitt eget hjemland - deretter (om i live) sendes rett ut av Norge. Det var sånn en gang. Tror det ble kalt slaveri, funka ikke noe særlig igrunn. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 ok hvorfor kaller alle negere værandre for niggers da? Uskadeliggjøring av uttrykket. Du skal være ganske dum for å ikke skjønne at det er en forskjell på å være hvit og å bruke uttrykket hvite har brukt som hatbetynget skjellsord i flere hundre år, og å bruke det (på en muligens noe ubevisst ironisk måte) dersom man er svart selv. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 ok hvorfor kaller alle negere værandre for niggers da? Uskadeliggjøring av uttrykket. Du skal være ganske dum for å ikke skjønne at det er en forskjell på å være hvit og å bruke uttrykket hvite har brukt som hatbetynget skjellsord i flere hundre år, og å bruke det (på en muligens noe ubevisst ironisk måte) dersom man er svart selv. Det er desverre de som ikke forstår det. Jeg forstår ikke hvordan mennesker kan bli så trangsynte som Sky_Marshall er. Eller, jo selvsagt forstår jeg det. Svake mennesker med svake tanker. Sitte og skille mennesker grunnet hudfarge. Det er like håpløst som nazismen. Jeg gleder meg til å se din utvikling i denne verden med de tankene du har. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 SkyMarshall klarer elegant å unngå det faktum at tusenvis av mennesker er på flukt uten hverken papirer eller nåla i veggen. Hadde ikke folk hatt nåla i veggen så hadde folk neppe kommet seg til Norge. Det er viden kjent at mange asylsøkere kvitter seg med pass og annen dokumentasjon før de dukker opp på politistasjonen og søker asyl. Det er også viden kjent at identitetsløse asylsøkere søker asyl i flere land, og har flere identiteter. Vi har heller ingen kontroll hvem de identitetsløse asylsøkerne er, noe som utgjør en enorm sikkerhetsrisiko - i teorien kan jo Bin Laden vasse inn og ut av et norsk asylmottak. I tillegg er det ofte vanskelig å sende identitetsløse asylsøkere tilbake til hjemlandet hvis de ikke får opphold her. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Gidder ikke grave meg gjennom hele møkkahaugen, men la meg merke til denne: Hvorfor skal disse menneskene få Moskeèr i Oslo å be i? Fordi vi praktiserer religionsfrihet her til lands. Er vi muslimer i Norge? Nei vi er kristne. Feil. I Norge er du fri til å være HVA FAEN DU VIL. Være det seg kristen, muslim, buddhist, hinduist, kapitalist, sosialist, eller føydalist. Og slik bør det være. Dessuten er ikke "vi nordmenn kristne". Jeg er 100% norsk, og langt fra kristen. Faktisk er vi opprinnelige et hedensk folkeslag som ble påtvunget kristendommen. Hva hadde skjedd om vi hadde spurt om det samme i pakistan? Vi hadde antagelig blitt hengt i en gatelykt og kastet stein på. Når ble Pakistan et forbilde for hvordan VI bør praktisere ting? Det er en grunn til at disse menneskene flytter fra hjemlandet, og det er nok ikke bare muligheten til å starte kebabsjappe #37438 i Oslo sentrum og tjene en hel minstepensjon i året. Hvorfor skriker disse offentlige tv-muslimene om rettighetene sine her i Norge, de skal ikke følge våre regler, de skal ha innført sine egne skikker og sine egne lover for sine landsmenn. Jaha? Så det at det finnes ekstremistiske vattnisser blant muslimer, akkurat som blant kristne, betyr at dette representerer muslimer flest? Kjenner du en eneste muslim? Altså, når du flytter til Norge så er du nordmann. Hva er din definisjon på å være nordmann? En høy, blond, blåøyd arier med rød topplue, nikkers og ullvangundertøy som synger kvad og spiller fele? Å være nordmann innebefatter ikke mer enn at du er en del av det norske samfunnet. Hadde vi begynt og gævle om det samme i Pakistan - så hadde vi mistet begge henda og fått 11timer tortur. Les over. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Du sier akuratt det jeg mener. Er 101% enig i dette ^^ Endret 30. oktober 2004 av apoxdigital Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Er vi muslimer i Norge? Nei vi er kristne. Kristendommen ble innført ved hjelp av sverdet... Tenk på alle brudd på uskrevne menneskeretter kristendommen har ført til. Korstogene f.eks. Folk er så raske til å kritisere... Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Er vi muslimer i Norge? Nei vi er kristne. Kristendommen ble innført ved hjelp av sverdet... Tenk på alle brudd på uskrevne menneskeretter kristendommen har ført til. Korstogene f.eks. Folk er så raske til å kritisere... Stat og kirke burde skilles umiddelbart!! Hadde det ikke vært for at KRF bokstavelig talt leder landet hadde det vært lettere å få gjort dette. Endret 30. oktober 2004 av apoxdigital Lenke til kommentar
chil Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 jeg er også veldig veldig for relgionsfrihet! men hvem blander stat å relgion værre enn noen andre? Islam. Hadde det vært opp til meg hadde all orginisert relgion(krdom, islam, osv osv) vært ulovelig. Relgion er en PERSONELIG ting, du kan tro på hva faen du vil men du trenger ikke presse det på andre, danne egene små grupper som snakker stygt om andre. Så vet ikke om dere skjønner hva jeg mener. Men en PERSONELIG relgion hadde gjort susen.(feks hvis jeg var budist så var jeg det men jeg praktiserte det personelig å ikke i et budistisk samfunn) sikkert vanselig å få til. Men relgionskonflinker har ansvaret for mye vondt i verden. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 jeg er også veldig veldig for relgionsfrihet! men hvem blander stat å relgion værre enn noen andre? Islam. Hadde det vært opp til meg hadde all orginisert relgion(krdom, islam, osv osv) vært ulovelig. Relgion er en PERSONELIG ting, du kan tro på hva faen du vil men du trenger ikke presse det på andre, danne egene små grupper som snakker stygt om andre. Så vet ikke om dere skjønner hva jeg mener. Men en PERSONELIG relgion hadde gjort susen.(feks hvis jeg var budist så var jeg det men jeg praktiserte det personelig å ikke i et budistisk samfunn) sikkert vanselig å få til. Men relgionskonflinker har ansvaret for mye vondt i verden. Hvordan si det.... Hmmm... lolz0r ownd omg lol113711onelelvenen ? Du motsier deg selv hele tiden. Du var jo helt enig med slimshady her for en time siden. Så nå er du ikke det alikevell? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Ja da har jeg blitt utnevnt til presidentkandidat, statsminister emne og jævla tulling. Beviser bare at folk har forskjellige meninger. Og akkurat det emnet her skulle egentlig ikke vært lovlig å diskutere engang - grensa er rimelig tynn. Er selv av utenlandsk opprinnelse og det har ikke noe med at jeg reagerer så sterkt på ditt innlegg, men jeg kaller deg en jævla tulling fordi det du sier er langt utenfor realistiske proposjoner. Altså, sorry hvis du tok deg nær av det. Som sagt, grensa er rimelig usynelig på dette området. Har iallefall ikke noe imot deg. Og jeg kjenner som sagt flere muslimer (el. lignende) og syntes det er allrighte karer. MEN - jeg har ikke noe til overs for det avskummet som ødelegger for resten av minoritetene her i Norge med og oppføre seg som de gjør. JADA, det er tonnevis av nordmenn man kan si rare saker om - men de er nordmenn. Det å føle seg truet gang etter gang på gata fordi man blir nødt til å passere en usannsynelig hardbarka gjeng med tyrkere som flipper helt bare man ser på dem. JEG syntes disse svina skulle vært skutt på åpen gate, men det gjelder DE svina og ikke resten av befolkningen. Men det er jo helt umulig å forklare - for det blir bare motargumentert i filler. Bottom line - få det avskummet ut av landet MITT!!!!! (igjen - det gjelder de jeg nevnte over ... ingen andre) Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) For all del, ha din mening, men da har jeg min mening og kaller deg en tulling. Du er jo på grensen til kvasi-rassist, men det er nå som så. Det er desverre noen ikke-lovlydige yngre utlendinger som ødlegger for alle andre. De gjengene du beskriver er som oftest svært unge (alder mellom 14,15 til 20-21år). Jeg er sterkt imot slike gjenger, men det du glemmer er at det er ekstremt mange nordmenn med i slike gjenger også. Mange Paperboys-lookalike Oslogutter som slenger seg på her og de blir alle slike. Jeg vil si du er rimelig naiv og svak person (siden du må lufte ut dine meninger her på forumet hvor du er forsåvidt anonym) samtidig redd. Fremmedfrykt. Du ser så ekstremt mange utlendinger når du labber rundtomkring fordi det er de du tenker på. Og frykter. Og av den grunn hater. Du går rundt i byen og ser deg rundtomkring og føler blikka treffer deg konstant. Du er en typisk begynnelse på en Bootboys/Vigrid-gutt. Og du snakker om darwinisme? Jeg er dritlei arrogante, svake mennesker som deg. Har du meninger, og vil du gjøre noe med det så gå midt i byen og formidle ditt ord. Si hva du mener. Og ta konsekvenene, hvis du står for det du mener. Grunnene til at de "avskummene" blir som de er er pga avskumm som deg. (EDIT : Jeg liker deg ikke i det hele tatt. Ikke fordi du har de meningene du snakker om, de kan du ha, men fordi du er en klisjé. Alle mine kompiser er nordmenn (har vel noen få utenlandske venner, men 90 av 100 er nordmenn) og de er helt enig med meg. De har slike venner som deg og alt kommer ned til to ting. Frykt og... nei, det andre kan du finne ut av selv) Endret 30. oktober 2004 av apoxdigital Lenke til kommentar
chil Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) jeg er også veldig veldig for relgionsfrihet! men hvem blander stat å relgion værre enn noen andre? Islam. Hadde det vært opp til meg hadde all orginisert relgion(krdom, islam, osv osv) vært ulovelig. Relgion er en PERSONELIG ting, du kan tro på hva faen du vil men du trenger ikke presse det på andre, danne egene små grupper som snakker stygt om andre. Så vet ikke om dere skjønner hva jeg mener. Men en PERSONELIG relgion hadde gjort susen.(feks hvis jeg var budist så var jeg det men jeg praktiserte det personelig å ikke i et budistisk samfunn) sikkert vanselig å få til. Men relgionskonflinker har ansvaret for mye vondt i verden. Hvordan si det.... Hmmm... lolz0r ownd omg lol113711onelelvenen ? Du motsier deg selv hele tiden. Du var jo helt enig med slimshady her for en time siden. Så nå er du ikke det alikevell? Trenger jo ikke være enig i ALT selv om jeg er eing i noe din lille tass Endret 30. oktober 2004 av chil Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Først og fremst så er jeg ikke liten. Jeg veier 103kg stål. For det andre så forandra du jo mening, slimshady sa jo at han mente at Norge var kristent, og du sa deg enig. Eller ? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 For all del, ha din mening, men da har jeg min mening og kaller deg en tulling. Du er jo på grensen til kvasi-rassist, men det er nå som så. Det er desverre noen ikke-lovlydige yngre utlendinger som ødlegger for alle andre. De gjengene du beskriver er som oftest svært unge (alder mellom 14,15 til 20-21år). Jeg er sterkt imot slike gjenger, men det du glemmer er at det er ekstremt mange nordmenn med i slike gjenger også. Mange Paperboys-lookalike Oslogutter som slenger seg på her og de blir alle slike. Jeg vil si du er rimelig naiv og svak person (siden du må lufte ut dine meninger her på forumet hvor du er forsåvidt anonym) samtidig redd. Fremmedfrykt. Du ser så ekstremt mange utlendinger når du labber rundtomkring fordi det er de du tenker på. Og frykter. Og av den grunn hater. Du går rundt i byen og ser deg rundtomkring og føler blikka treffer deg konstant. Du er en typisk begynnelse på en Bootboys/Vigrid-gutt. Og du snakker om darwinisme? Jeg er dritlei arrogante, svake mennesker som deg. Har du meninger, og vil du gjøre noe med det så gå midt i byen og formidle ditt ord. Si hva du mener. Og ta konsekvenene, hvis du står for det du mener. Grunnene til at de "avskummene" blir som de er er pga avskumm som deg. (EDIT : Jeg liker deg ikke i det hele tatt. Ikke fordi du har de meningene du snakker om, de kan du ha, men fordi du er en klisjé. Alle mine kompiser er nordmenn (har vel noen få utenlandske venner, men 90 av 100 er nordmenn) og de er helt enig med meg. De har slike venner som deg og alt kommer ned til to ting. Frykt og... nei, det andre kan du finne ut av selv) Haha, ok nå mista DU objektiviteten her. Å si at jeg er svak og redd for å poste forholdsvis anonym her, det er jo bare dumt. Det gjør vi alle - inkludert deg - her svarer jeg helt etter tråden som alle andre. Så ikke kom med noe sånt tull. Jeg har antageligvis like mye fremmedfrykt som en Star Tour-guide. Er jeg redd? NEI! Er jeg feig? NEI! Jeg sier akkurat det jeg mener til dem jeg mener i det virkelige liv, det har jeg ingen problemer med - men jeg sier ingenting uprovosert. Men jeg har derimot lært leksa mi med disse ansamlingene med unge utlendinger, og jeg hadde liksom ikke så mye å stille opp med mot 7 av dem. Så da prøver jeg heller å unngå dem så effektivt som mulig. Får jeg en på enmansshånd er det en helt annen sak, men det virker ikke som disse menneske vet hva 1 mot 1 er for noe. Det er bare denne gjenmentaliteten og at de skal eie alt og styre alt hvor man er som er så forbanna irritabelt. Og hvis du tror jeg er alene om å mene det bor du under en stein. En ting til: NEI, grunnen til at disse folka er som de er, er ikke pga. sånne som meg, men pga. deres oppvekst, deres tro, deres kvinnesyn, deres livsmåte og deres tankegang. Jeg passer mine egne saker 100% av tia mi - det er dissa folka som blander seg inn i mitt liv. Jeg har da i utgangspunktet ingen interesse av disse folka. JA - for all del - jeg er en Vigrid-spire. (nei jeg er gjennomsnittelig nordmann) Herre ^^! Edit: Jeg gidder ikke si at jeg ikke liker deg, kjenner deg ikke - men et par av de utsagna dine her var jo bare tåpelige. Så sjekk din egen ræv før du begynner å grave i min. Ok? Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Tråden er helt off-topic og burde ikke fortsette lenger. Endret 30. oktober 2004 av apoxdigital Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg