Gå til innhold

alt åpner seg i et annet vindu i explorer

N*

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg var inne på "verktøy/mappealternativer/filtyper/MAPPE/avansert og tulla med noe der. Jeg skulle bare bytte ikon men jeg må ha tulla med noe annet.

Det går ikke å gå på verktøy/mappealternativer og velge "åne mappe i samme vindu" lenger.. :cry:

Jeg takler ikke bruke explorer når det er sånn :cry:

Endret av N*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er langt fra sikker, men kan det ha noe med brukerprivilegier? Selv om alle brukere i Home Edition i utgangspunktet skal ha administrative privilegier, kan det hende dette ble endret uten din bekjentskap. Prøv derfor å logge på som administrator eller en annen bruker. Hvis du da ser alternativet, kan du prøve å lage en ny bruker som du så konverterer til.

Ellers kan det også være nyttig å sjekke TweakXP om et eller annet er innstilt feilaktig. Det hele kan også være konsekvensene av virusinfeksjon eller annen programvare - scann pcen for virus og spyware, og bruk eventuelt system restore for å sette pcen tilbake i tilstanden før uhellet.

Skulle alt dette mislykkes, kan du kanskje bruke et annet program enn Explorer for å utforske stasjonene; det finnes en hau av alternativer.

Lenke til kommentar

det er ikke det at jeg ikke kan se eller velge noe i "verktøy/mappealternativer".

det kan jeg, jeg har valgt "åpne mappe i samme vindu" men det hjelper ikke. jeg har også valgt "åpne mappe i nytt vindu" klikket OK, startet pc'en på nytt og valgt "åpne mappe i samme vindu" men hjelper ikke det heller.

tror ikke det har noe med virus eller noe, det er nok noe jeg har tullet med selv :wallbash:

"system restore" har jeg deaktivert. skal skjekke tweakxp.

jeg bruker opera som "utforsker" nå men det er ikke noe serlig. har ikke mulighet for høyreklikking osv :(

har du noe å anbefale?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...