N* Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Hei Jeg var inne på "verktøy/mappealternativer/filtyper/MAPPE/avansert og tulla med noe der. Jeg skulle bare bytte ikon men jeg må ha tulla med noe annet. Det går ikke å gå på verktøy/mappealternativer og velge "åne mappe i samme vindu" lenger.. Jeg takler ikke bruke explorer når det er sånn Endret 24. oktober 2004 av N* Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hvilken Windows versjon er det snakk om? Det er jo forskjell på om du har 98, ME, 2000, eller XP. Lenke til kommentar
N* Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 ups, glemte det. det er xp home dition Lenke til kommentar
Blod Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 i kontroll panel er det noe som heter mappealternativer. Lenke til kommentar
N* Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 vet det. men hvis du leser den øverste posten min om igjen så ser du at det ikke går. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg er langt fra sikker, men kan det ha noe med brukerprivilegier? Selv om alle brukere i Home Edition i utgangspunktet skal ha administrative privilegier, kan det hende dette ble endret uten din bekjentskap. Prøv derfor å logge på som administrator eller en annen bruker. Hvis du da ser alternativet, kan du prøve å lage en ny bruker som du så konverterer til. Ellers kan det også være nyttig å sjekke TweakXP om et eller annet er innstilt feilaktig. Det hele kan også være konsekvensene av virusinfeksjon eller annen programvare - scann pcen for virus og spyware, og bruk eventuelt system restore for å sette pcen tilbake i tilstanden før uhellet. Skulle alt dette mislykkes, kan du kanskje bruke et annet program enn Explorer for å utforske stasjonene; det finnes en hau av alternativer. Lenke til kommentar
N* Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 det er ikke det at jeg ikke kan se eller velge noe i "verktøy/mappealternativer". det kan jeg, jeg har valgt "åpne mappe i samme vindu" men det hjelper ikke. jeg har også valgt "åpne mappe i nytt vindu" klikket OK, startet pc'en på nytt og valgt "åpne mappe i samme vindu" men hjelper ikke det heller. tror ikke det har noe med virus eller noe, det er nok noe jeg har tullet med selv "system restore" har jeg deaktivert. skal skjekke tweakxp. jeg bruker opera som "utforsker" nå men det er ikke noe serlig. har ikke mulighet for høyreklikking osv har du noe å anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå