Gå til innhold

media player hjelp under avspilling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du kan sikkert prøve å installere Windows Media Player 10 over den 10`er versjonen du har nå, se om det forandrer seg da. jeg tror ikke du kan avinstallere Windows Media Player helt sånn uten videre. for all del, hvorfor må alle bruke Windows Media Player? bruk da for all del Video Lan Client da ihvertfall. denne er gratis og støtter (etter det jeg har hørt) det meste av multimedia format. det er jo all in one media player kan du si.

last ned å prøv den istede.

her er forresten linken til nedlasting av VLC (Video Lan Client)

http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html

Lykke til.

Lenke til kommentar
du kan sikkert prøve å installere Windows Media Player 10 over den 10`er versjonen du har nå, se om det forandrer seg da. jeg tror ikke du kan avinstallere Windows Media Player helt sånn uten videre. for all del, hvorfor må alle bruke Windows Media Player? bruk da for all del Video Lan Client da ihvertfall. denne er gratis og støtter (etter det jeg har hørt) det meste av multimedia format. det er jo all in one media player kan du si.

last ned å prøv den istede.

her er forresten linken til nedlasting av VLC (Video Lan Client)

http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html

Lykke til.

da jeg skulle instalere fikk jeg denne feilmeldingen... :hrm:

post-104-1098562152_thumb.jpg

Lenke til kommentar
For å få fullscreen med media player 9 må man trykke på fullskreen knappen og deretter plassere musa på midten av skjermen. Da vil du få fullscreen og musa forsvinner.

joda, og det er akkurat det som ikke skjer med media player 10 på pcen min... :cry:

går det ann å legge inn niern istedenfor tiern??

Lenke til kommentar

Fikk samme problem da jeg installerte nyeste Mp, jeg også... den gode nyheten er at jeg har fått det bort! ;)

"Oppskrift":

Høyreklikk og velg alternativer. Nederst til venstre på Ytelse-fanen (under videoakselerasjon) velger du avansert. Der kan du ta bort krysset ved "Vis fullskjermkontroller" (obs: to steder).

Lenke til kommentar
Fikk samme problem da jeg installerte nyeste Mp, jeg også... den gode nyheten er at jeg har fått det bort! ;)

"Oppskrift":

Høyreklikk og velg alternativer. Nederst til venstre på Ytelse-fanen (under videoakselerasjon) velger du avansert. Der kan du ta bort krysset ved "Vis fullskjermkontroller" (obs: to steder).

tusen takk!! :D du er da en engel ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...