Goophy Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Får den jo i 125cc også da... Men den går nå noe fortere enn 60km/t igjen... Var ment som svar til påstanden 'Derbi-driver' kom med. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 hvor mye vil den derbi gpr nude koste i 125ccm da?? ssswopp den i 125cc vil nok koste de dobbelte, jeg skal ta inn en nsr inn til norge,en unik en, heter faktisk honda NSR 125 R, ikke honda nsr 125, for den inn til norge for 17000,pluss skilter og reg blir cirka 23 000 kr, gått 4000 km..stått som modell i en butikk i tyskland, går nå for 9000 kr, pluss dress og hjelm,som skal matche NSRen Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 hvor mye vil den derbi gpr nude koste i 125ccm da?? ssswopp den i 125cc vil nok koste de dobbelte, jeg skal ta inn en nsr inn til norge,en unik en, heter faktisk honda NSR 125 R, ikke honda nsr 125, for den inn til norge for 17000,pluss skilter og reg blir cirka 23 000 kr, gått 4000 km..stått som modell i en butikk i tyskland, går nå for 9000 kr, pluss dress og hjelm,som skal matche NSRen Lenke til kommentar
TDK Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Den siste ''r'en'' i NSR 125 R er jo bare en årsmodellbetegnelse. Er helt lik motormessig osv. som andre NSR'er. Er vel 01 modellen som har denne betegnelsen (trooor jeg... husker ikke helt årstall). Skal du kjøpe fra tyskland kan du regne med endel mekk fordi disse er utstyrt med en såkalt blackbox eller spesialplombering som begrenser toppfarten til 80km/t etter de tyske lett-mc reglene. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 jeg har sett den for 50-60 000 kr men... Lenke til kommentar
TDK Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 jeg har sett den for 50-60 000 kr men... Ettersom NSR kostet 50000 ny så det tåpelig. NSR 125 R er bare en modellbetegnelse. http://www.bikez.com/search/index.php Kun en årsmodellbetegnelse. Ikke gi noe mer for den enn en vanelig en. Da blir du svindla! Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 jeg sjøl skal ned til tyskland og se på den...dessuten fikk se ordentlige bilder nå, den har noen små riper bak, når jeg fikk se bilde var det helt sant.. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 jeg sjøl skal ned til tyskland og se på den...dessuten fikk se ordentlige bilder nå, den har noen små riper bak, når jeg fikk se bilde var det helt sant.. Jaja, sikkert et godt kjøp, men ikke gi ekstra pga. at det er en NSR 125R! Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 ingen ekstra, er veldig forskjellige sykkel pris i tyskland,så man skal være våken, men denne jeg fant er jo unik,dessuten for også med klær, gleder meg veldig til og reise ned til høstferien,og få se sykkelen. Lenke til kommentar
LucBellocos Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Noen her som vet når Derbi Gpr Nude kom til Norge? veldig spent,.. har kjøpt den, får den på mandag noen som har noen bemeninger om syjjeken i tilleg? Det er BARE en moped, du vil bli skuffet.. Unnskyld azza, men det er tross alt en moped med ekstra mye plastikk som skal se fint ut.. Hvis det var glassfiber eller titanium da hadde det vært noe. De er wannabe expensive greier. Den prisen kunne du ha tatt lett mc lappen for og kjøpt den en fin brukt sykkel du kunne ha brukt på motorveier osv. Og dess, forsikringa på den mopeden du kjøpte er sykt høy, bedre å satse på en lett mc der forsikringa er lavere + sertifisert for kjøring på motorvei osv.. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 enig, ettersom vis du skal kjøpe en sånn sykkel til de pengene er ekstremt, det KUN for en 50 cc moped, ville satset på lettmc... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå