Gå til innhold

Jeg har fått meg jobb...

MemorY

Anbefalte innlegg

:) hei er selv xtelefonselger, må bare advare deg! altså jeg jobbet for tele2.(å jeg tror vi hadde det bedre en stakkars lodd selgere) Hele stallen var på ca 50 stk å vær uke begynte det ca 10 stk 7 av dem sluttet igjen(snitt)

Så telefonselger jobb er ikke for alle :)

I begynnelsen tjente jeg MYE penger, hadde grunn lønn på 100kr å lå på ca 80-90 kr i bonus. Altså 180-190kr i timen.

Min beste mående hadde jeg 8000kr i grunn lønn og 30 tusen i bonus(det var en xstrem uke da satt på et spesielt prosjekt)

Anyway! Å være telefon selger tar VIRKELIG på etter et års tid klarte jeg bare ikke å levere gode tall å jeg sank til kunn grunnlønn.

Uansett LYKKE TIL!

hemligheten bak telefonsalg er at "kjøper" ikke skal skjønne at du er en selger, feks jeg satt på en Viasatt kampanje, Da ringte vi viasatt kunder å sa: Siden du er viasatt kunde dekker de 10% av din telefonregning.....

bla bla bla

Å det eneste du vil merke er at din faktura fra nå av vil komme fra Tele2.

bla bla

u see :)

LYKKE TIL!

Endret av chil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+98712387

hint: ring brønnøysundsregisteret og sperr telefonen for terrorister :yes:

da kan man politianmelde de hvis de ringer :w00t: ooooyezzzzzzzzz, ta den Tele2

Lenke til kommentar
hint: ring brønnøysundsregisteret og sperr telefonen for terrorister :yes:

da kan man politianmelde de hvis de ringer :w00t: ooooyezzzzzzzzz, ta den Tele2

Yeah right.

rkg1000: Jeg er, som mange andre her x-telefonterrorist og kan trøste deg med at de fleste du ringer bare avviser deg mer eller mindre høfelig. Kommer du til noen som legger fra seg røret uten å legge på, er det jo en ypperlig mulighet for et par minutters pause. Da jeg kom ut for slike typer som bare la fra seg røret, satt jeg og tegnet, laget papirfly eller fiklet med mobilen min. Mens jeg satt å lekte meg gikk snittet på samtaletiden min opp, og salgsledere liker selgere med høyt snitt på samtaletiden. Hvis folk i andre enden er veldig ubehagelige, noe som ikke skjer ofte er det bare å legge på. Det er ikke noe poeng å sitte og bli skjelt ut, så lenge du har muligheten for å ikke bli skjelt ut. Noe salg blir det ikke på den samtalen uansett :) Det beste rådet jeg kan gi deg, er å høre på erfarne selgere. Hør på samtalene deres, spør dem om råd i pauser. Det er slik du lærer.

Lykke til, jobb er jobb. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...