Gå til innhold

K500i med youngtalk?

defzx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du bruker mer får du det på fakturaen ja.

Det du sparer kan blir overført hele tiden ja, så hvis du aldri bruker det så har du 2400 på kortet ditt når 12 mnd er over, da kan du f.eks gå over til ett kontant kort å få alle pengene på kortet, men du kan IKKE få de utbetalt.

Lenke til kommentar
På Youngtalk grå du vel tom som et kontantkort, du får dfet vel ikke på fakturaen?

Tror du må fylle opp med vanlige NetCom kontantkort om du går tom.

Hele poenget med YoungTalk er vel at du ikke skal få noe ekstra på regningen?

Korrekt! :)

Netcom YoungTalk har jeg selv. Da betaler du 200,- i måneden og det er dette får å ringe for, og sende SMS eller MMS. Du får i tillegg 10 gratis MMS og 30 gratis SMS i måneden. Dette skjer automatisk, det vil si at det ikke blir trukket fra de først 30 SMS eller 10 MMS (så lenge du er i Norge) Bruker du opp de 200,- er det tomt. Da må du fylle på med Netcom kontant kort som du får kjøpt i butikken, bruker du ikke opp dette eller de 200,- blir det automatisk overført til neste måned.

Du kan videreføre abb. etter 11måneder, det vil si at du kan kjøpe en telefon med YoungTalk etter 11 måneder til da en billigere pris enn det den er med kontantkort ;)

Lenke til kommentar
YesYes! Har enda et spørsmål for dere :p

Hvordan tar jeg av lyden som kommer når jeg knipser et bilde?

Tror ikke dette er mulig med K700i og K500i.

Du kan imidlertid prøve lydløs- og møte-profilene. Hvis ikke lyden forsvinner av det er det nok vanskelig å få den bort.

Lenke til kommentar
Hvis du bruker mer får du det på fakturaen ja.

Det du sparer kan blir overført hele tiden ja, så hvis du aldri bruker det så har du 2400 på kortet ditt når 12 mnd er over, da kan du f.eks gå over til ett kontant kort å få alle pengene på kortet, men du kan IKKE få de utbetalt.

Tullball. Youngtalk fungerer som et kontantkort, bruker du 200,- så må du fylle opp med vanlige kontantkort (selv om du ringer til young-talk pris).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...