defzx Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Følte det var et bra tilbud å betale 1000,- spenn for mobilen og så betale 200,- i måneden. Eller hva synes dere? Hvis jeg kjøper med kontant blir det 2200 + kontantkort.. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Du bruker sikkert 200,- i måneden uansett. Da er det like greit å kjøpe den. Hvis ikke så... Lenke til kommentar
defzx Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Hvis jeg bruker mer får jeg ekstra regning da? Og hvis jeg sparer opp 50 kroner vær måned, kan jeg da bruker de etter at de 12 måndene er over? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hvis du bruker mer får du det på fakturaen ja. Det du sparer kan blir overført hele tiden ja, så hvis du aldri bruker det så har du 2400 på kortet ditt når 12 mnd er over, da kan du f.eks gå over til ett kontant kort å få alle pengene på kortet, men du kan IKKE få de utbetalt. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 På Youngtalk grå du vel tom som et kontantkort, du får dfet vel ikke på fakturaen? Tror du må fylle opp med vanlige NetCom kontantkort om du går tom. Hele poenget med YoungTalk er vel at du ikke skal få noe ekstra på regningen? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 På Youngtalk grå du vel tom som et kontantkort, du får dfet vel ikke på fakturaen?Tror du må fylle opp med vanlige NetCom kontantkort om du går tom. Hele poenget med YoungTalk er vel at du ikke skal få noe ekstra på regningen? Korrekt! Netcom YoungTalk har jeg selv. Da betaler du 200,- i måneden og det er dette får å ringe for, og sende SMS eller MMS. Du får i tillegg 10 gratis MMS og 30 gratis SMS i måneden. Dette skjer automatisk, det vil si at det ikke blir trukket fra de først 30 SMS eller 10 MMS (så lenge du er i Norge) Bruker du opp de 200,- er det tomt. Da må du fylle på med Netcom kontant kort som du får kjøpt i butikken, bruker du ikke opp dette eller de 200,- blir det automatisk overført til neste måned. Du kan videreføre abb. etter 11måneder, det vil si at du kan kjøpe en telefon med YoungTalk etter 11 måneder til da en billigere pris enn det den er med kontantkort Lenke til kommentar
defzx Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Har kjøpt den nå Må bare vente 4 timer nå.. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Jaja, strålende mobil dette, men netcom young talk.. Kan jeg ringe inn å høre hvor mye jeg har igjen av de 200 kronene? Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Ring 12345 fra mobilen eller *150# for å få det på mobilen Lenke til kommentar
defzx Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Ring 12345 fra mobilen eller *150# for å få det på mobilen Takker Lenke til kommentar
defzx Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 YesYes! Har enda et spørsmål for dere Hvordan tar jeg av lyden som kommer når jeg knipser et bilde? Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 YesYes! Har enda et spørsmål for dere Hvordan tar jeg av lyden som kommer når jeg knipser et bilde? Tror ikke dette er mulig med K700i og K500i. Du kan imidlertid prøve lydløs- og møte-profilene. Hvis ikke lyden forsvinner av det er det nok vanskelig å få den bort. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hvis du bruker mer får du det på fakturaen ja.Det du sparer kan blir overført hele tiden ja, så hvis du aldri bruker det så har du 2400 på kortet ditt når 12 mnd er over, da kan du f.eks gå over til ett kontant kort å få alle pengene på kortet, men du kan IKKE få de utbetalt. Tullball. Youngtalk fungerer som et kontantkort, bruker du 200,- så må du fylle opp med vanlige kontantkort (selv om du ringer til young-talk pris). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå