Xantix Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Vel begynner å bli smått lei plextor brenneren min. har en nec 2510a også og den går så det skriker. Brenner på all type media uten problemer mens plextor brenneren min er ustabil så det holder. Den klarer fint memorex og verbatim, mens den sliter med thats wright og noe commodore media jeg kjøpte. Nec har ingen problemer i det hele tatt, mens plextor enten gir buffer underun, viser "not empty" og div andre feilmeldinger. Har prøvd de ulike firmware kombinert med ulike nero versjoner. Noen mer vellykket enn andre. Jeg kjøper heller en nyere plextor brenner evt nec eller annet merke enn å satse på dyr media, da jeg har brent over 900 plater og fornøyd med de som er halve prisen av verbatim. Jeg kjøpte den første brennern de fikk i butikken da den fortsatt kostet opp mot 2000 kr og det kan være at disse første utgavene er noe særere på media til tross for firmware upgradering. En venn av meg har samme modell og bruker samme plater uten nesten feilbrenninger. Han kjøpte sin over 7 mnd etter meg..... X. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Det er vanlig at plextor ikke liker billige plater - SPESIELT av DVD-R formatet. DVD+R går vanligvis bedre. Og jeg har snakket med en som fikk den nye PX-716 brenneren og den er minst like kresen og problemfull som PX-712A. Nei plextor er ikke bra nok - ihvertfall ikke sammen med billigplater. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 har i grunn aldri hatt problemer med billigplater med min 708a... ikke som en firmware ikke har fixet i alelfall.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Har hatt noe problemer med -R på 708A'n min, hvis det er billige plater. Holder jeg med til +R, så går det bra. Har ikke prøvd med -R plater siden siste firmware-update da, så vet ikke om problemet fortsatt finnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå