oevold Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hei kan noen hjelpe meg? Funder fremdeles på om og kjøpe hardisk. så lurte jeg på hvis jeg kjøpte 2 stk S-ATA 160gb 7200 rpm hardisker og fikset RAID 0 med striping på de om det ville fungere bra? og hvordan man setter det opp? evt bios forandringer og ekstra utstyr jeg trenger? MVH Odd-Erik Lenke til kommentar
oevold Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 hk er Abit AV8-3rd Eye http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301893&cks=PRL og amd 64 3800 Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 det ble jo sånn halveis feil posting dette her da... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 naboen har testa ut raid 0, og selv om han fikk bedre score i benchmarks, så merka han ingenting i spill, og sdesuten så er det utrolig kjipt om en disk ryker, får da går alt av data på den andre også og så er det en sabla jobb å sette opp/ta vekk raid 0, harddiskene blir helt tømt for data hver gang, så backup må til, for mye arbeid spør du meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå