Hole90 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Jeg vurderer å kjøpe mini hifianlegg til pc og vanlig bruk. Er det noen som har noe tips. helst ikke dyrere enn 5000. Har sett på ett på Elkjøp til rundte 4000. Husker ikke hva det heter men det så digg ut Hole - Takker for alle svar Endret 22. oktober 2004 av Hole90 Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Til den prisen er Klipsch det du bør kjøpe.Klipsch er det beste du får til pc i denne prisklasssen.Du kan se mer om Klipsch her. Lenke til kommentar
haakon90 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Til den prisen er Klipsch det du bør kjøpe.Klipsch er det beste du får til pc i denne prisklasssen.Du kan se mer om Klipsch her. jeg tror vel han tenker mere på mini hifianlegg.... ikke et høytalersystem for pc... tror han mente at man kunne koble det til PC'en... ikke vet jeg... skal se om jeg finner et jeg Hole90.. jeg tror faktisk jeg vet hvem du tenker på Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) jeg tror vel han tenker mere på mini hifianlegg.... ikke et høytalersystem for pc... tror han mente at man kunne koble det til PC'en... ikke vet jeg... skal se om jeg finner et jeg Hole90.. jeg tror faktisk jeg vet hvem du tenker på Hvem faktisk? Hva med noe som dette: Høyttalere: DALI Concept 2 Forsterker: Cambridge A300 CD-Spiller: Cambridge D300SE Dette blir vel en 500-lapp over budsjettet ditt, men er det absolutt verdt det! Dette anlegget vil nok være bedre enn de fleste plast-anleggene som de selger hos Elkjøp. Endret 22. oktober 2004 av Woodoo Lenke til kommentar
Hole90 Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 jeg tror vel han tenker mere på mini hifianlegg.... ikke et høytalersystem for pc... tror han mente at man kunne koble det til PC'en... ikke vet jeg... skal se om jeg finner et jeg Hole90.. jeg tror faktisk jeg vet hvem du tenker på Hvem faktisk? Hva med noe som dette: Høyttalere: DALI Concept 2 Forsterker: Cambridge A300 CD-Spiller: Cambridge D300SE Dette blir vel en 500-lapp over budsjettet ditt, men er det absolutt verdt det! Dette anlegget vil nok være bedre enn de fleste plast-anleggene som de selger hos Elkjøp. tnx for tipset... kanskje jeg satser på det.... tar gjerne imot slike forslag Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Misforsto tydeligvis litt.Cambridge og Dali er et godt forslag.Mye kvalitet for pengene. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Cambridge later til å være bra her ja... Her kan du lese en test av et billig oppsett. Kommer veldig bra ut Lenke til kommentar
Winters Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Dette er jo veldig bra! Lenke til kommentar
dominus Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 YAMAHA E400S fra Elkjøp er bra. Det duger og låter lytefritt.. stikk og lytt. Du VIL bli overrasket! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 jeg tror vel han tenker mere på mini hifianlegg.... ikke et høytalersystem for pc... tror han mente at man kunne koble det til PC'en... ikke vet jeg... skal se om jeg finner et jeg Hole90.. jeg tror faktisk jeg vet hvem du tenker på Hvem faktisk? Hva med noe som dette: Høyttalere: DALI Concept 2 Forsterker: Cambridge A300 CD-Spiller: Cambridge D300SE Dette blir vel en 500-lapp over budsjettet ditt, men er det absolutt verdt det! Dette anlegget vil nok være bedre enn de fleste plast-anleggene som de selger hos Elkjøp. Fikk lyst på det selv jeg.. men sjekk her a: "D300SE CD-spilleren er nemlig ikke blunkesky, og har en evne til å få frem detaljer og stemninger i musikken vi aldri har opplevd maken til med en CD-spiller til under 2.00 kroner, for ikke å snakke om rimelige DVD-spillere!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå