sniperdybe Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=251264 Lenke til kommentar
Individual-48 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Tror det ikke er veldig relevant for dagen i dag:) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Så vidt jeg vet, gjelder det ikke Telio... Men jeg har faktisk ikke prøvd Noen som vet om noen alternativer vi kan teste om vi blir rutet skikkelig? Litt unødvendig å ringe 112 bare for å teste om vi blir rutet skikkelig liksom... Endret 22. oktober 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
espenf Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Noen som vet om noen alternativer vi kan teste om vi blir rutet skikkelig? Litt unødvendig å ringe 112 bare for å teste om vi blir rutet skikkelig liksom... Ring til Politiet på 02800. Dette er ikke et nødnummer, men et nummer for alle andre henvendelser. Man skal komme til politiets sentralbord i det distriktet man befinner seg i. Jeg ringte dette nummeret via Telio for et par måneder siden. Jeg havnet da i Oslo, selv om jeg bor i Troms. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå