Brusfantomet Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Da veit jeg sanelig ikke, men hvis du bor nerme oslo kan du jo stikke innom Games Worshop butikken og spørre dem. Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 satt faen meg 3 timer med en figur idag litt vondt i ryggen Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 du kan bestille og dra på en bruktbok handel Lenke til kommentar
r0ck-tar Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Mens vi snakker om Warhammer: Selger et Warhammer Fortress (Stor borg som er veldig fin til bruk i spill). Har såvidt sett på det, selges som urørt. Selger faktisk også en "Eldar Battleforce". Altså en ferdig 1000-poengshær til Eldar. Selges også som urørt Hvis noen er interessert: [email protected] Endret 5. november 2004 av ErlendH Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Space marines. Driver også med space amrines jeg har vel en 1000poengs ganske bra. Warhammer 40k. Hvis du bor i oslo det beste stedet "det stedet im møller gata" Det ligger i møller gata 10m fra Elderado. Har det på tungen, edieter når jeg husker hva butikken heter. EdIT Games Workshop Endret 4. november 2004 av ~Alex~ Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 satt faen meg 3 timer med en figur idag litt vondt i ryggen driver du også med det? var mange Warhammer malere her. Kult, kunne ikke tenkt meg det. Data+Warhammer nerder!!! vi kan ta over verden! Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 satt faen meg 3 timer med en figur idag litt vondt i ryggen driver du også med det? var mange Warhammer malere her. Kult, kunne ikke tenkt meg det. Data+Warhammer nerder!!! vi kan ta over verden! haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå