EC Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Nyhetsredaktør søkes Vi søker en eller flere personer som får ansvar for publisering av nyheter. Er du oppdatert på det som skjer? Da har vi bruk for deg! Les artikkelen her Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Burde ikke være noe problem, vi har så mange dyktige personer her i forum Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Ja, jeg håper virkelig at noen er interessert! Han vi gikk for sist har vi ikke hørt mer fra, så der har nok toget gått. Men det er da mange andre som nok kan gjøre en fin jobb her! Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) *glede seg* Håper det blir en kompetent person :-P Endret 22. oktober 2004 av AmmO Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 kunne godt ha vært meg, hvis jeg bare hadde hatt kunnskaper/egenskaper til det.. Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Det er jo ikke umulig at du har det - kravene er tross alt ikke SÅ enorme. Det er jo også en tilvenningsperiode med det meste her i livet... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 kunne godt ha vært meg, hvis jeg bare hadde hatt kunnskaper/egenskaper til det.. Du var faktisk den første jeg tenkte på, sammen med Arctic (som har trukket seg fra forumet ). (Forresten Vidar, når kommer det nye designet til sidene det var snakk om?) Lenke til kommentar
EC Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Nytt design har Lars Bjerke kontroll over. Vet ikke hvordan ståa er der, men jeg håper ting kan være klart i løpet av kort tid. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Er helt sikkert mange som har kunskap og tid nok til dette jeg har tid, men så var det kunnskapen da Vel vel, lykke til med jakten på nyhetsredaktør Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Håper at vi får en nyhets redaktør! Lykke til! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Her er sikkert folk som kan ta den der , men det er vel viktig å finne en som har "tid" over tid , altså ikke bare orker en mnd eller to men gidder å ta dette over en lengre periode . Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 (endret) jeg har jo tid, unntatt i feriene da jeg alltid drar bort, og mister internett da... det eneste jeg bruker tiden min på ellers er jo bare å sløve, eller å surfe her på forumet, men hvis noen hjelper meg i gang, så kan jeg helt sikkert prøve, men jeg har en lei tendens til å alltid være treg/ avhengig av trege folk. dessuten vet jeg helelr ikek hvor jeg skal finne fakta.. så hvis jeg skal prøve, så kan det ikke bli noe bindene.. iallefall ikke i starten.. *edit* jeg bruker jo litt tid på skolen også, men det er veldig lite unntatt i skoletiden... (=lite lekser) Endret 23. oktober 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
am3k Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Ikke at jeg ikke har tro på at t.d. coolkid kunne klart jobben alene, men det at det åpnes for flere ser jeg som en fordel. For som coolkid skriver hender det at en anne ikke har tid/mulighet. Om det da er 2 som samarbeider om dette kunne dette blitt bra. En tanken, om muligens noe tidkrevende. Kunne være at en fikk et slags hovedansvar (eller fast "stilling" med en gang), mens en kunne prøve ut flere over en gitt periode hvor en finner ut hvem som er mest aktiv og interessert i dette. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Tror ikke folk tar ok.no seriøst lengre. Sorry, men hele nettstedet trenger en seriøs oppvask (les=nytt layout).. Vet at dere planlegger noe, eller var det at dere allerede har begynt på nytt layout, uansett så tror jeg dere er kjent med å ordne opp før dere leter etter skribent. Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hva betyr "Arbeidet vil bli honorert etter de til enhver tid gjeldende satser." i praksis for en ansatt ? En av de grunnleggende absolutte krava er vel at søker må ha overklokket CPU og GPU ? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 det betyr at satsene for lønn varierer... f.eks, så jobbet jeg 4 dager før sommerferien hos vaktmesterne i år, og jeg var ganske heldig med satsene som jeg mener var baser på alder... jeg tjente iallefall nesten 3000kr selv hadde jeg overklokket GPU helt til intill et par dager siden da trial versjonen for powerstrip gikk ut.. CPU får jeg ikke overklokket grunnet dårlig Gigabyte HK... Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Å ha overklokket eller ikke er i grunnen irrelevant for en nyhetsreddik. Vedkommede får ansvar for å legge ut relevante nyheter på forsiden, ikke testing av utstyr (i alle fall ikke til å begynne med). Dette er ikke en jobb å tjene gode penger på, men det vil bli en hyggelig ekstrainntekt. Det hele bunner ut i hvor aktiv redaktøren er. Hva ny layout angår, er det en sak vi skal ha på plass rimelig kjapt. Det har trukket ut i langdrag, men jeg akter nå å sette en klar deadline. Burde hjelpe. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) hvis dere kan komme med en guide / si dere villig til å guide meg, så burde det gå helt fint for meg.. egentlig litt merkelig at det ikke er flere som har meldt seg her... Endret 24. oktober 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg har abselutt tid. Men tror min 3/4 i norsk ikke hjelper på søknaden. Og jeg har nok ikke akkurat det av kunnskap som trengs. Og såklart det at jeg er 15år.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 jeg er ikke langt unna selv, 3/2 norsk, og 16 år, men hva er det ikke man har word til? men hvis noe hjelper meg i gang, så er jeg så absolutt villig til å prøve... (med "hjelper meg i gang" menes også vise hvor jeg skal lete etter fakta.. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå