Drekk Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hei Har synsykt lyst å kjøpe meg en brukt Yamaha R6, er 23 år og lurer på hvor mye det kommer til å koste for å få forsikret doningen . Evt hvor mye man må regne med i "faste" utgifter i året på en MC om man bruker den fram/tilbake fra jobb/skole. Lenke til kommentar
tHaWuLf Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Nummer 1: Jeg skjønner ikke hvorfor du går for en R6 og ikke en R1, noe jeg har og er 21 år.. 600 kubikkere krever så mye giring at jeg er sikker på at det kan føre til senebetennelse i girfoten.. Dessuten er det ikke noen prisforskjell på de syklene.. Det er 64nm kontra 108nm.. Og det merkes.Dette er min 7 motorsykkel etter å hatt 900 RR tidligere.. Uansett er forsikring dyrt, så det er lurt å forsikre noe annet i sitt eget navn, og la heller mor/far ta seg av forsikringen av Yamahaen.. Jeg fikk et tilbud på 60000 hos et selskap, og personen i det andre selskapet sa jeg ikke ville høre premien. EN kamerat av meg er 24 og har 60% bonus og forsikrer en cbr 600 for 12000 med kasko.. Selv betaler jeg 4500 for R1'en.. Ung alder og rå sykkel er ikke en særlig god kombinasjon, med mindre du liker å betale store summer for det. Men har du en del bonus, så kan du slippe greit unna .. En annen ting er å droppe kasko, og da setter du en mental sperre i hodet samtidig.. tHaWuLf Endret 13. november 2004 av tHaWuLf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå