Rikky Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Selv har jeg en liten ting på gang med Logitech Internet Navigator SE.Bør vurderes. Jeg har også det, men jeg tror ikke du får kjøpt det nå, dessverre.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Når så mange vil ha det, hvorfor har Logitech sluttet å lage dem? Og hvorfor driver folk å sier at CTRL er på riktig plass på HH? Er den feil på alle andre? Endret 26. oktober 2004 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Når så mange vil ha det, hvorfor har Logitech sluttet å lage dem?Og hvorfor driver folk å sier at CTRL er på riktig plass på HH? Er den feil på alle andre? Før da det ikke var windowstast på tastaturene, var ctrl hvor windowsknappen er idag. På happy hacking er ctrl hvor den pleide å være. Kunne tenkt meg hhl2, men ikke for mer en 200kr. Får ett kt2001usb til for den prisen . Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Når så mange vil ha det, hvorfor har Logitech sluttet å lage dem?Og hvorfor driver folk å sier at CTRL er på riktig plass på HH? Er den feil på alle andre? Før da det ikke var windowstast på tastaturene, var ctrl hvor windowsknappen er idag. På happy hacking er ctrl hvor den pleide å være. Kunne tenkt meg hhl2, men ikke for mer en 200kr. Får ett kt2001usb til for den prisen . Windows-tasten er jo ihvertfall nyttig, det er mer enn man kan si om caps-lock. AtW Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Når så mange vil ha det, hvorfor har Logitech sluttet å lage dem?Og hvorfor driver folk å sier at CTRL er på riktig plass på HH? Er den feil på alle andre? Før da det ikke var windowstast på tastaturene, var ctrl hvor windowsknappen er idag. På happy hacking er ctrl hvor den pleide å være. Kunne tenkt meg hhl2, men ikke for mer en 200kr. Får ett kt2001usb til for den prisen . Windows-tasten er jo ihvertfall nyttig, det er mer enn man kan si om caps-lock. AtW Den er ikke nyttig for målgruppen. *Ser ned på sine ubrukte windowstaster.* Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Er vel mange som ønsker seg det pga at det er så lite og ikke har "unødvendig tull". Men når det gjelder prisen. Her har vi et eksempel på overprising fra hel***e!! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Eh.. Hvor er entertasten? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Eh.. Hvor er entertasten? Over Shift og FN-tasten på høyre side. "Return", heter den. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Åååh.. Jeg blandet return med backspace.. Hm.. Hvorfor heter det return? Den returnerer jo ikke deg noen steder.. Men jeg mener å erindre noe sånt fra gamledager, ja.. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Heter nok return fra skrivemaskindagene der return tok deg ned til neste linje, helt først på linja. På en måte returnerer skrivehodet da til utgangsstillingen. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå