fEliXs Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Vurderer å kjøpe en LCD skjerm til en barebone maskin.. Gfx kort blir nok et ATI 9600 kort, forslag til en god skjerm under 4500 ønskes. takk på forhånd Lenke til kommentar
Musty Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=21038 edit: hva med å fortelle litt mer om hva du trenger.. skal den brukes til spilling? og størrelse er jo ganske vesentlig.. Endret 22. oktober 2004 av Musty Lenke til kommentar
fEliXs Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Tusan takk for raskt svar, skjermen ser jo virkelig bra ut (noe som er viktig for den jeg skal kjøpe den for (dama hehe)) Størrelse.. heller en mindre skjerm med bedre bilde enn større skjerm med dårligere bilde Skjermen skal bare brukes til alt mulig egentlig.. ingenting spesifikt. dagligdags bruk og litt spilling innimellom. Mulig at en 17" hadde holdt lenge når jeg tenker meg om. Flere forslag ? Lenke til kommentar
Lars-Erik Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Det valige forslaget er jo NEC 1760NX (eller vente på NEC 1770NX). Eller hvis du skal ha billigere Eizo L550 (jeg lurer på en sånn en selv). Tror vel begge skulle ha bra WAF (wife acceptance factor) også :-) Lenke til kommentar
fEliXs Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Lars-Erik: jeg tror vi har en vinner Eizo L550 holder lenge til dette low-end formålet, tusen takk for WAF support Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå