Gå til innhold

Hjemmekino anlegg til 10k

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter et hjemmekino annlegg til 10 store. Fant en bra pakke på Hifi Center kjeden.

Pakken består av:

2 stk Jbl E80silver Northridge Høytalere (6595.-)

2 stk jbl e20silver Bakhøytalere ( 1995)

1 stk jbl c25silver senterhøyt. (1995)

1 stk jbl E150psilver Subwoofer. (3995.-)

Totalpris for denne pakken er 9995.- (påstått å være ord ca 14495.-) Hifi operer da med en rabbat på hele 4500.-! :!:

Bør jeg slå til? Ser at mange av dere anbefaller denne serien av JBL. :cool:

Noen forslag til egnede forsterke i prisklassen 5-6 store ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var definitivt et godt tilbud synes jeg.Skal du ha en reciver som passer det oppsettet som hånd i hanske,så kan du ta en titt på denne.Det er min reciver.Jeg har selv brukt JBL Northridge på den.

Ring Hi-Fi Centeret å spør hvilken reciver de anbefaler til det oppsettet.De anbefaler garantert en Harman/Kardon.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Ser at du anbefaller en H/K Avr 330 til 7995.-

Blir noe dyrt.

Hadde satt limiten til 5-6 tusen. Det finnes ikke en lillebror av AVR 300 eller nå? Ønsker helst å kjøpe en H/K forsterker, men da som sagt til max 6000.-

Hvis noen rike der ute plutselig finner ut at de har for mye penger, tar jeg gjerne imot noen lapper for å kunne kjøpe en bedre forsterker. Er tross alt en forsterker som skal brukes i et samf.hus.. tjihi

Lenke til kommentar
Eller et billigere alternativ denon avr 2105. Har en slik selv og jeg synes den duger greit.

Skal du først ha en ny forsterker/receiver så for all del så dra innom butikker som hi-fi center og hi fi klubben og får høre hvordan de enkelte forsterkere driver disse høyttalerene.

De nye Denon reciverne er meget bra de,men de som kjøper JBL høyttalere ønsker nok mer trykk og bass.Akkurat på det området er H/K og Nad reciverne i en klasse for seg selv.Jeg har ikke hørt de nyeste Denon reciverne,men har hatt en Denon for 2 år siden og den var for slank i bassen etter min smak.

Lenke til kommentar
Ser at du anbefaller en H/K Avr 330 til 7995.-

Blir noe dyrt.

Hadde satt limiten til 5-6 tusen. Det finnes ikke en lillebror av AVR 300 eller nå? Ønsker helst å kjøpe en H/K forsterker, men da som sagt til max 6000.-

Hvis noen rike der ute plutselig finner ut at de har for mye penger, tar jeg gjerne imot noen lapper for å kunne kjøpe en bedre forsterker. Er tross alt en forsterker som skal brukes i et samf.hus.. tjihi

Den reciveren på QXL er min og den er "ny".Den får du for 6000 kr inkludert ekstra utstyr til en verdi av 800 kr.Jeg sier ikke dette bare for å selge,men H/K låter helt konge sammen med JBL.Lyd&Bilde testet AVR-330 sammen med JBL Northridge for et par månder siden og konklusjonen deres var at:Mer moro enn dette får du ikke i prisklassen.

Lenke til kommentar
Eller et billigere alternativ denon avr 2105. Har en slik selv og jeg synes den duger greit.

Skal du først ha en ny forsterker/receiver så for all del så dra innom butikker som hi-fi center og hi fi klubben og får høre hvordan de enkelte forsterkere driver disse høyttalerene.

De nye Denon reciverne er meget bra de,men de som kjøper JBL høyttalere ønsker nok mer trykk og bass.Akkurat på det området er H/K og Nad reciverne i en klasse for seg selv.Jeg har ikke hørt de nyeste Denon reciverne,men har hatt en Denon for 2 år siden og den var for slank i bassen etter min smak.

De er slanke i bassen, men de har kommet seg. Men det er ikke noe problem da man har en sub i tilegg. Gikk fra nad til denon jeg.

H/K skal være gode forsterker så de skal ikke være et dårlig valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...