Wacko Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hei Jeg er dønn fersk med å sette inn power selv, da jeg altid har kjøpt kabinett med vifte montert. Så kommer det dumme spørsmålet Skal selve viften vende nedover eller oppover?? Kan noen hjelpe meg med tips Har kjøpt meg et lian li midi kabinett samt. Fortron/Source, 350W power. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Er selv fersk, men den skal vende nedover, ellers så kommer ikke lufta noen vei..for da står den rett tett opp i chasset Endret 22. oktober 2004 av div_ Lenke til kommentar
pee-jay Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 det er et fett egentlig.. best å sette den ned tror jeg Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Eller å modde kabbiset slik at man får et hull i topp platen der psu skal stå under og så sette psu på "hodet" for å få kald luft igjennom i stede for varm luft fra kabinettet, dette pga luften inne i kabinettet blir varmt av skjermkort, ram, cpu og disker Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) den skal vende nedover slik at den kan suke luft fra kabinettet og ikke bentall plata i topp edit: skrive feil Endret 22. oktober 2004 av ElmotriX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå