tha_man Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) men det e ingen norske/danske som selger razer ------!!!! Endret 22. oktober 2004 av tha_man Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Så den antagelivis beste musa e nok MX510???? Hvilken datamus som er best for deg er det ingen som kan si. Det beste er å gå ned på en databutikk og teste ut diverse mus'er. Og uansett om den har x antall DPI og x antall bilder i sekundet trenger den ikke være bedre enn en annen mus. Det kommer helt ann på hvordan form du liker, og alle de nyere musene kommer men god nok specs så du blir nok fornøyd hvis du velger noe din hånd liker. For å si det enkelt, du kan gruse en i favoritt spillet ditt fordet om motstanderen din har quad-laser mus med 17000 DPI Lenke til kommentar
krimskrams Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Mus er vanesak.... Lenke til kommentar
tha_man Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Så den antagelivis beste musa e nok MX510???? Hvilken datamus som er best for deg er det ingen som kan si. Det beste er å gå ned på en databutikk og teste ut diverse mus'er. Og uansett om den har x antall DPI og x antall bilder i sekundet trenger den ikke være bedre enn en annen mus. Det kommer helt ann på hvordan form du liker, og alle de nyere musene kommer men god nok specs så du blir nok fornøyd hvis du velger noe din hånd liker. For å si det enkelt, du kan gruse en i favoritt spillet ditt fordet om motstanderen din har quad-laser mus med 17000 DPI Du har helt rett. Ska sikkert til byen i nærmeste fremtid så eg får testa de da! Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Vist du synes den er tung så kan du jo prøve å ta ut loddet inne i musa Vet, men vil ikke si at vekten er noe problem. Har også lest om folk som har fått problem med scrollen ved å fjerne det loddet. Så jeg tror jeg greier meg fint som det er nå Lenke til kommentar
Frozk Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Vist du synes den er tung så kan du jo prøve å ta ut loddet inne i musa Vet, men vil ikke si at vekten er noe problem. Har også lest om folk som har fått problem med scrollen ved å fjerne det loddet. Så jeg tror jeg greier meg fint som det er nå Det er nok fordi dem har på et eller annet vis klart å fjerne en av de to fjærene som får scrollern til å lage "klikke" lyden når du scroller. Du kan også vist du vil fjerne denne lyden, eller er vel ikke en lyd bare hakk, men det kan lett fjernes ved å ta vekk en av fjærene. Lenke til kommentar
cairn Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg vet ikke om dette kan illustrere det godt nok, men den "fjæren" du snakker om er en U-formet metallbit som ligger og trykker mellom "taggene" slik du ser på bildet her. (Bildet er funnet via images.google.com og er © der det er hentet fra). Lenke til kommentar
siixx0 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Du bør kjøpe Mie 4.0, (Microsoft Intellimouse exploer) den er ganske god og jeg bruker den selv. MEN du bør også kjøpe en icemat når du kjøper musa, da får du en god følelse mellom handled og muskler Begge disse kan kjøped på www.komplett.no Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Man kan faktisk lage trinnløs scroll selv, ved å fjerne fjæra som sitter ved hjulet som cairn snakker om.. Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Eg komme te å bruke den til det meste, men mest spilling.Hw.no har ikke MX 1000 inne men det har dinpris.no!!!! Sånn som jeg har forstått det så er det MX510 og MX1000 som tar ann ledelsen!! Digg at så mange gadd å svare!! Tusen takk alle som har vært med! Du bør lese dette. First of all I have to say that I used a MX510 before, which I think, was the best Gaming Mice and most of you will agree. But as I said it was the best Gaming Mice and after I tested the Logitech MX1000 which got out of this race because it has 800dpi and lags on Low Sensivity which means it is loosing tracking and no gamer can play with a mice that you can play on grass because of its laser technique but is unplayable because of its weight and it keeps hanging at fast moves nearly every time. This is Gaming not Golf. So the Final fight for the new Crown of Gaming Mice was fought between the Logitech MX 510 and the Razer Diamondback Les denne du: http://www.tomshardware.com/consumer/20040924/index.html Her er et lite utdrag fra denne testen av MX1000: "The verdict is clear. Not only is the laser mouse more precise than the preceding generation, but its general handling is exceptional. Everybody who tried it wants one. And that's in comparison with the best LED optical mouse on the market, the MX 510. If you compare with a standard mouse, the difference is like night and day. " Lenke til kommentar
tha_man Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Func slenger jeg med på kjøpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå