Gå til innhold

Hvilken mus bør jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble veldig fornøyd da jeg kjøpte de, men nå et halvt år etter hater jeg den. Jeg får vondt i hånden av å holde i den (det er veldig inviduelt) Men du burde prøve før du kjøper. Men knappene er plasert bra, så hvis hånden passer er dette et godt valg

Lenke til kommentar

Jeg vil på det sterkeste annbefale intelli explorer 3.0

først og fremst pga. den perfekte vektbalansen, men også for nøyaktigheten og behagligheten... (Har testet intelli 1.1, 3.0, 4.0, mx300, mx310, mx500, mx510, Terratech Razer boomslang, og diverse andre muser, kan bare ikke bytte bort 3.0en :dribble: )

Sikkert mange som er uenig, og mener at f.eks mx510 er mye bedre, men jeg syntes den var ustabil, baktung, og ikke spesiellt behagelig å holde i for folk med "super size" hender - heller ikke hvis du har for små :p

Endret av Dasset
Lenke til kommentar

mener du? har hatt musa i nesten en måned nå.. den er VIDUNDERLIG!, les forøvrig min test på "brukertester"

har du små / mellomstore hender er denne musa perfekt... hvis ikke, kjøp IE4.0

MX500/510 er grusom etter noen uker :/

Lenke til kommentar
MX 500/510 er kongen. Har begge to selv. Er kjempefornøyd. Jeg vurderer forøvrig å kjøpe meg en MX1000.
First of all I have to say that I used a MX510 before, which I think, was the best Gaming Mice and most of you will agree. But as I said it was the best Gaming Mice and after I tested the Logitech MX1000 which got out of this race because it has 800dpi and lags on Low Sensivity which means it is loosing tracking and no gamer can play with a mice that you can play on grass because of its laser technique but is unplayable because of its weight and it keeps hanging at fast moves nearly every time. This is Gaming not Golf. So the Final fight for the new Crown of Gaming Mice was fought between the Logitech MX 510 and the Razer Diamondback
Endret av SpinNdre
Lenke til kommentar

Eg komme te å bruke den til det meste, men mest spilling.

Hw.no har ikke MX 1000 inne men det har dinpris.no!!!!

Sånn som jeg har forstått det så er det MX510 og MX1000 som tar ann ledelsen!! :w00t::w00t:

Digg at så mange gadd å svare!! Tusen takk alle som har vært med!

Lenke til kommentar
Eg komme te å bruke den til det meste, men mest spilling.

Hw.no har ikke MX 1000 inne men det har dinpris.no!!!!

Sånn som jeg har forstått det så er det MX510 og MX1000 som tar ann ledelsen!! :w00t::w00t:

Digg at så mange gadd å svare!! Tusen takk alle som har vært med!

Du bør lese dette.

First of all I have to say that I used a MX510 before, which I think, was the best Gaming Mice and most of you will agree. But as I said it was the best Gaming Mice and after I tested the Logitech MX1000 which got out of this race because it has 800dpi and lags on Low Sensivity which means it is loosing tracking and no gamer can play with a mice that you can play on grass because of its laser technique but is unplayable because of its weight and it keeps hanging at fast moves nearly every time. This is Gaming not Golf. So the Final fight for the new Crown of Gaming Mice was fought between the Logitech MX 510 and the Razer Diamondback
Lenke til kommentar
Jeg har selv MX500. Den er kanskje litt tung, men det får den til å føles mer solid.

MX1000 blir vel nye musa, om det ikke kommer noe bedre innen den tid jeg skal skifte.

Vist du synes den er tung så kan du jo prøve å ta ut loddet inne i musa ;)

Lenke til kommentar
Så den antagelivis beste musa e nok MX510???? :thumbup:  :dribble:  :dribble:  :dribble:  :dribble:  :hmm:  :hmm:  :hmm:  :ohmy:  :ohmy:  :ohmy:

Du bør antageligvis fjerne alle utenom en smiley.

I toppklassen er det MX510 vs. Razer DiamondBack, kommer an på hvordan form du liker, sistnevnte har da litt bedre specs (Ikke at det har så mye å si, snakk om millisekund)

Endret av SpinNdre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...