colakork Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Lurte på om det er noen spesiell instilling i visual basic 6.0 som gjør at jeg kan ha dual screen, altså kode i det ene vinduet og det visuelle i det andre vinduet. Jeg har fikset en midlertidig løsning, men den løsningen må jeg gjøre om igjen for hver gang jeg starter vb(flytte vb ut over begge skjermene, tilpasse code og view slik at de ligger i hver sin del). Noen enklere metode? takk edit: er forresten ikke sikker på om dette er riktig forum. sorry hvis det er feil Endret 22. oktober 2004 av colakork Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hva med Form1.Move Screen.Width * Screen.TwipsPerPixelX + Form1.Left, Form1.Top Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) GeirGrusom, jeg tror colakork vil at compileren skal bruker begge skjermene. Ene skermen til CodeView, og andre til GUI Endret 23. oktober 2004 av Jonas Lenke til kommentar
colakork Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 GeirGrusom, jeg tror colakork vil at compileren skal bruker begge skjermene. Ene skermen til CodeView, og andre til GUI dætts rajt. noen som vet hvordan? Lenke til kommentar
OCSpro Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 er vel ikke alle som har tilgang på 2 skjermer dessverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå