Keejay Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hei! Jeg kjøpte for ikke lenge siden en AMD Athlon 64 3000+ BOXED. Jeg bruker boxed-kjøleren, og i BIOS ligger temperaturen på rundt 30 grader. Men når jeg sjekker i Aida32 viser det at temperaturen ligger konstant på 70 grader. (sjekket i BIOS rett etter Aida) Hva er mest trolig riktig? Man skal da kunne stole på det som står i BIOS? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Ingen av dem er nok riktig... Har du nyeste versjon av BIOS'en til hovedkortet ditt? Har du forsøkt å ta på kjøleribben? Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Har ikke opgradert BIOS, nei. Kjøleribba kjennes ganske kald ut. Lenke til kommentar
zebe Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Har ikke opgradert BIOS, nei.Kjøleribba kjennes ganske kald ut. Da er den ca 30 Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Er nok det ja Tenkte ikke på å kjenne på kjøleribba i farten. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Har ikke opgradert BIOS, nei.Kjøleribba kjennes ganske kald ut. Da er den ca 30 ja ikkes? No offence Christian, men jeg tror ikke du kan si det så bastant - La oss si den ligger på 40 i normalt bruk kan jo være den er kald da, men kjøleribben er ikke akkurat prosessor kjernen... Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Neida. Er sant det, men kan vel fastslå at når kjøleribba er såpass kald som den er, så tar heldigvis aida feil, og cpuen min ligger ikke på noen faretruende høy temperatur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå