thomassit0 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 det skal komme hit i første kvartal 05, men til USA &Japan før jul.... kan jeg da kjøpe det fra USA og spille det på min PS2? det fra usa er vel NTSC ? må jeg chippe maskina da eller ? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 jepp, da må du chippe maskinen din.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Er det så mye å bråke for da egentlig? Okey, så kommer det i USA kanskje 1-2 måneder før Europa, men man klarer da å vente litt. (Selv om vi har venta lenge nok) Lenke til kommentar
Musty Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 det er ingen andre enn du Nevnarion som bråker her... han stilte et enkelt spørsmål og fikk et enkelt svar... Hadde vært surt om han dreit seg ut ved å kjøpe det fra usa men ikke kunne ha spillt det, bare fordi han ikke ville lage bråk her og finne ut om det virket eller ikke.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 det er ingen andre enn du Nevnarion som bråker her... han stilte et enkelt spørsmål og fikk et enkelt svar... Hadde vært surt om han dreit seg ut ved å kjøpe det fra usa men ikke kunne ha spillt det, bare fordi han ikke ville lage bråk her og finne ut om det virket eller ikke.. :!: Beklager min uttrykksmåte da. Var ikke meninga å starte en krangel på noen måte. Mente bare at det kanskje ville vært bedre å vente litt til, i stedet for å begynne å chippe maskina, importere fra USA osv. Sorry, men var bare interessert i å få litt diskusjon ut av det. Hva som er den beste løsningen. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 skulle gjerne kommet med en del pros med modchip, men det passer seg ikke her;) men om det er verdt det kun for å importere spill kan jo som du sier diskuteres. Tror ikke jeg ville chippet min ps2 for det.. Lenke til kommentar
mago Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Gå for usa versjonen. På GT3 utgaven fikk man mye bedre musikk spor + fullskjermbilde på tv'en UTEN sorte felt (oppe og nede), som euroutgaven hadde. Endret 22. oktober 2004 av mago Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Fader må belegge meg på enda mere tolmådighet! , men på den andre siden så vil jo GT4 komme nesten i samme periode som MSG 3 Snake Eater! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå