Erling E. Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Så dere det? Det var moro. Han prata om Windows på readio-programmet til Frasier. Mandag kveld. Lenke til kommentar
eught Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jeg glemte det!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg som hadde gledet meg sånn til å se bill drite seg ut (gjorde han det?) Lenke til kommentar
BBC Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Quote: Den 2002-05-20 23:00, eught skrev:...jeg som hadde gledet meg sånn til å se bill drite seg ut (gjorde han det?) Spørs hva du mener med å drite seg ut? Var vel mer utdriting av Frasier :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Quote: Den 2002-05-20 23:00, eught skrev:neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jeg glemte det!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg som hadde gledet meg sånn til å se bill drite seg ut (gjorde han det?) ok hva er galt med Bill Gates,er du misunlig på at han var smart,eller for at han er rik og ikke du.HeHeHeKjetil Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 20. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2002 Bill Gates er SMART. Bill Gates har business-teft. Bill Gates eier verdens største selskap. Bill Gates er verdens rikest mann. Bill Gates er en MEGET mektig mann. Bill Gates har en snaisen dame. Så...i forhold til Bill Gates, er alle oss her direkte tapere. Au. Lenke til kommentar
t-paul Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Quote: Den 2002-05-21 00:01, Erling E. skrev:Bill Gates er SMART.Bill Gates har business-teft.Bill Gates eier verdens største selskap.Bill Gates er verdens rikest mann.Bill Gates er en MEGET mektig mann.Bill Gates har en snaisen dame.Så...i forhold til Bill Gates, er alle oss her direkte tapere. Au. Microsoft har inngått forlik med div. stater i U.S.A. pga brudd på loven der.. Sannsynsligvis vil EU inngå forlik med de også. Smart å bryte loven? [ Denne Melding var redigert av: t-paul på 2002-05-21 00:36 ] Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Hei! Fekk bare med meg litt av Frasier noen som veit når denne epidisoden går i reprise? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Quote: Erling E. skrev (2002-05-21 00:01):Bill Gates er SMART.Bill Gates har business-teft.Bill Gates eier verdens største selskap.Bill Gates er verdens rikest mann.Bill Gates er en MEGET mektig mann.Bill Gates har en snaisen dame.Så...i forhold til Bill Gates, er alle oss her direkte tapere. Au. s0? din Gates lover Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Jeg er snill og har samvittigheten i orden. Dessuten trenger jeg ikke å kjøpe meg venner, for jeg har fin sveis. Så i forhold til meg er Bill Gates en taper. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 21. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2002 Quote: Den 2002-05-21 09:20, Jellyfisk skrev:Jeg er snill og har samvittigheten i orden. Dessuten trenger jeg ikke å kjøpe meg venner, for jeg har fin sveis. Så i forhold til meg er Bill Gates en taper. Hehe. Bill Gates har da fin sveis han. Skikkelig deilig 40-talls look! YeYe! Også, smart å bryte loven? Nei, men en smart måte å bryte den på. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Hei! Kom til å tenke på noko.. Kanskje litt off topic..Men,har sett litt trailere/klipp fra Woody Allen`s siste film..(husker ikkje kva filmen heiter)Og synest at Woody ligner litt på Bill Gates i den filmen.... :wink: Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Quote: Den 2002-05-21 00:01, Erling E. skrev:Bill Gates er SMART.Bill Gates har business-teft.Bill Gates eier verdens største selskap.Bill Gates er verdens rikest mann.Bill Gates er en MEGET mektig mann.Bill Gates har en snaisen dame.Så...i forhold til Bill Gates, er alle oss her direkte tapere. Au. Jeg er smart, og har en snaisen dame... Det er vel alt jeg trenger? Bare fordi han er rik betyr ikke det at vi som ikke er "stein-rike" er tapere... For meg er ikke penger og makt alt. Hvordan er det med dere? Lenke til kommentar
eught Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Quote: ok hva er galt med Bill Gates,er du misunlig på at han var smart,eller for at han er rik og ikke du.HeHeHeKjetil jeg blir sint på han hver gang windows klikker. selv om det har bedret seg mye med XP. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Quote: Den 2002-05-21 10:20, Mr.Hassan skrev:Men,har sett litt trailere/klipp fra Woody Allen`s siste film..(husker ikkje kva filmen heiter)Og synest at Woody ligner litt på Bill Gates i den filmen.... :wink: Ikke så rart. Begge har jo vært nerder i over 30 år nå. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Den nyeste filmen til Allen (på norske kinoer) heter forresten "Curse of the Jade Scorpion" Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Quote: Erling E. skrev (2002-05-21 00:01):Bill Gates er SMART.Bill Gates har business-teft.Bill Gates eier verdens største selskap.Bill Gates er verdens rikest mann.Bill Gates er en MEGET mektig mann.Bill Gates har en snaisen dame.Så...i forhold til Bill Gates, er alle oss her direkte tapere. Au. Du har helt rett. Han er alle de tingene, men han er også en svindler og har fått det du lista opp ved hjelp at svindel. At mange folk er sur på han er forståelig, for han leverer OS'er som ikke ligner rævva. Hvis han er verdens rikeste og smarteste, så må han jo kunne ta seg råd (og tid?) til å laget et bra OS til en forandring :/ Gid Amiga kunne komme snart :smile: Lenke til kommentar
Protector Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Go ahead.. i'm listening haha. så faktisk på akkurat den frasier episoden ja! og ja Amiga har kommi ut me AmigaONE og snart med AmigaDE og Amiga OS 4.0 Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Hvorfor er alle så sikre på at Gates er så lur? Jeg sier ikke at han ikke er det, jeg aner ikke, men du trenger ikke å være ett geni for å være en god(hensynsløs) forretningsmann, og jeg ser heller ikke det geniale i noen av programmene han har laget(i den grad det er han som har laget dem)Har noen noen kilder som sier han var så genial? Jeg tror egentlig bare det er ett rykte han har satt ut selv. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Jellyfisk Anbefaler deg å lese boken "Veien mot fremtiden" av Bill Gates. Meget bra bok, der har du hele "story'en"! Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Ikke om slasken får royalties (og det gjør han). Og det er vel neppe 100% objektivt når mr. Evil har skrevet boka sjøl? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg