Jullarn Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Jeg har et Tekram P6PRO-A+ som jeg har tenkt å legge inn ny bios på blant annet for å få byttet ut prossessoren til maks størrelse.Jeg lurer på om det er noen eksperter der ute som jeg kan komme i kontakt med som kan hjelpe meg med denne prosessen eller forklare meg dette på en lettfattelig måte. Har lastet ned ny bios. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 gå på hjemesiden til Tekram P6PRO-A+,last ned fremgangs måten på hvordan du oppgraderer bios,print dem ut,les dem nøye før du oppgraderer biosen. Kjetil Lenke til kommentar
Jullarn Skrevet 21. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2002 Det er her problemet ligger. Jeg er ingen ekspert på data så jeg forstår ikke alt som står i denne bruksanvisningen blir. Har forstått at gjøres det feil kan det få drastiske følger. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 då har du ikke så mye valg da,lever den inn til en data forhandler å la dem oppgradere biosen din,der for du proffer til å gjøre jobben. Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå