shit89 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Lyden på mitt hovedkort er veldig "flat", så hva kan være feil? Hodetelefonene jeg bruker er det ikke feil med. Jeg har installert de nyeste driverne til lydkodeken på hovedkortet og kjører nForce 5.10 driverne. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Noen? *bump, bump* Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Lyden fungerer utmerket på spill forresten. Hva kan da være galt? Lenke til kommentar
brazir Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Når er det lyden ikke funker da? Kan det være noen innstillinger i programmene lyden kommer fra som du overser? Har samme HK og ikke opplevd noen problemer med det. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 hadde akkurat samme opplegg som deg, ingen bass omtrent i musikk o.l.... jeg installerte de nyeste driverne fra hjemmesiden til msi, det gjorde det for meg! Nå bruker jeg et audigy platinum ex da men... Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Nå har jeg prøvd mange forskjellige drivere, og kom til slutt fram til noen som var brukbare. Lyden må alikevel tweakes en del. Lyden på mitt gamle soundblaster 1024 er betraktlig bedre, og hva skyldes det? Bør ikke lyden på hovedkortet være bedre enn et gammelt lydkort? Eller iallefall like bra? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 lydkortet på det Hk der er vist ikke så veldig bra, en kompis av meg har det og han klarte å drepe lyden helt til slutt han etter diverse biosflashinger, så nå har han et audigy 2 kort istede, og det er mye bedre synes han. nå får han ordentlig surround lyd på zalman 5.1 headsettet også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå