jente19jentejente Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Hei Jeg så for litt siden at hovedkortet mitt hadde en utgang som heter " S/P out " ( en sånn rund gul utgang )....Lurer på om jeg kan koble til en tv på den.... Har skjerm kort med " supervideo " kontakt i men det blir bare svart hvit når jeg bruker den.... Trenger virkelig hjelp = ) #caps i topic er fjernet, moderator jankee# Endret 22. oktober 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Den utgangen er kanskje en SD-pif-utgang som brukes til digital overføring til forsterker. liten sjanse for at det en S-Video. Har skjerm kort med " supervideo " kontakt i men det blir bare svart hvit når jeg bruker den.... Trenger virkelig hjelp = ) Bruk riktig kabel + sett utgangen til å sende pal-B/G. så blir det "svart/hvitt og fine farger." Endret 22. oktober 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Offtopic: er du en jente? Ontopic: Prøv med denpå hovedkortet. Den med skjermkortet kan ha noe med innstillingene eller at kabelen ikke sitter helt fast (ender ofte opp i svart hvitt da) Lenke til kommentar
kdog Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Offtopic: er du en jente? Ontopic: Prøv med denpå hovedkortet. Den med skjermkortet kan ha noe med innstillingene eller at kabelen ikke sitter helt fast (ender ofte opp i svart hvitt da) er du redd for å spørre om noe som kanskje er dumt: si du er jente, og du vil få masse hjelpsomme og forståelsesfulle svar! Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Off topic: Ja. On topic: Men det må være et eller annet program jeg kan bruke til det med hovedkortet.... skjermkortet har et program saå jeg kan endre på instillingene... Men det har ikke den på hovedkortet???.... Nå har jeg en sånn gul rund inn i hovedkortet men ingen ting skjer... Endret 22. oktober 2004 av jente19jentejente Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Offtopic: er du en jente? Ontopic: Prøv med denpå hovedkortet. Den med skjermkortet kan ha noe med innstillingene eller at kabelen ikke sitter helt fast (ender ofte opp i svart hvitt da) er du redd for å spørre om noe som kanskje er dumt: si du er jente, og du vil få masse hjelpsomme og forståelsesfulle svar! Det var på grunn av nicket da Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Off topic: Ja. On topic: Men det må være et eller annet program jeg kan bruke til det med hovedkortet.... skjermkortet har et program saå jeg kan endre på instillingene... Men det har ikke den på hovedkortet???.... Nå har jeg en sånn gul rund inn i hovedkortet men ingen ting skjer... Den nevnte kontakten er en digital utgang som skal kobles på cox digital ingangen på suround forsterkeren eller andre reciver / forforsterkere osv. Skal du koble bildet fra pc til tv så må du ha s-vhs eller komposit utgang på skjermkortet, eller et tv kort osv. Har du et skjermkort med disse funksjonene så høyre klikker du på skrivebordet og så velger egneskaper->instillinger og velger klon skrivebord->til tv fungerer som gull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå