iron-vetle Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg får farger og alt på tv`en med en TV-out kabel, men når jeg f.eks. åpner en film i windows media player så vises selve film programet, men der filmen skal vere kommer det bare opp ett svart bilde... Må jeg bruke ett spesielt program, eller er det noe jeg kan gjøre for å fikse det? Takk på forhond Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Merkelig, du skal ikke måtte bruke et annet program men prøv med det. Kan dessverre ikke hjelpe mer enn det. Lenke til kommentar
oycob Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Dette har med primary skjerm og secondary skjerm å gjøre, kan stilles inn under avanserte skjerminnstillinger et sted (det vises kun film på en av skjermene) edit: kanskje det ikke er under "avansert", men kun under display properties og settings edit2: kanskje El-Hadji forklarte det bedre enn meg Endret 22. oktober 2004 av oycob Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) hadde samme problemet med mitt r9800 pro @ xt. løsningen var å gå inn på display properies --> settings --> advanced --> Displays og velge tven som hovedskjerm, da blir det film på tven og svart på pcskjermen... edit: leif, og litt for sein Endret 22. oktober 2004 av El-Hadji Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå