eLNAN Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Fikk høre at det var mulig og kunne få blåtann på dette hovedkortet. Men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal få det istand. Hadde satt pris på om noen kunne hjulpet meg litt med det problemet. Lenke til kommentar
lalleh Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Hvis hovedkortet har støtte for blåtann burde det stå i manualen. Ta en titt der! edit: skriveleif Endret 22. oktober 2004 av lalleh Lenke til kommentar
Musty Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 med mitt MSI hk kunne jeg kjøpe et lite kort og plugge det i en port på hk så hadde jeg BT, men det er minst like greit og billig med en USB dongle. En annen kjip ting med det kortet var at det var antenne på det. 30 cm ledning. Og så var det ikke så gunstig å dra med seg.. USB-dongle er tingen.. Lenke til kommentar
eLNAN Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 takk for svar, har forresten ikke funnet manualen. Var vel derfor jeg la inn en tråd her siden jeg regnet med at noen visste hva jeg skulle gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå