tom waits for alice Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hei. Jeg skal ha en ny stor LCD skjerm, og da må jeg plassere maskinen borte til siden et sted, og bruke et eksternt tastatur og mus. Men maskinen har bare en PS2 inngang, merket mus. Har mange USB porter på maskinen, men USB baserte tastatur ser heller sjeldne ut. Det er en Acer 803, forøvrig. Lurte på om dette er en grei løsning: Goodway USB 2.0 Portreplikator Er det noen som har brukt denne eller lignende USB baserte produkter til å koble eksternt PS2 tastatur og evt. mus til en bærbar? Evt. kunne jeg selvsagt bruke trådløst med en USB sender/mottager, eller Bluetooth, men da blir det dyrt. Jeg har forsåvidt allerede PS2 basert trådløst tastatur og mus, og kunne i teorien prøve å koble det til portreplikatoren. Men det er av den gamle typen, uten medfølgende lader. Ideer, kommentarer? Hører gjerne fra folk som har hatt samme problemstillingen og har funnet en løsning de er fornøyd med. TIA, Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå