Svankmajer Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Du er vel neppe den første filmskaperen som har klagd på tidsbegrensninger kan du stole på. Tror det er en fordel i slike konkurranser som dette dog, i og med at hvis alle skulle få bruke den tiden de ville på filmen sin så ville vi kanskje hatt en kåring klar i 2014. S, Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 YEY! Nå funker linken til min film takket være Jallakim Anders Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) *slettet* Jeg surrer Endret 7. januar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Ser nesten ut som det bare blir oss tre, gutta. May the best man win. Har sett deres filmer. Blir hard konkurranse, det her. Kan ikke la være å kommentere dette, andyax: Man kan se kameraet og stativet i gjenskinnet til kjelen. Ellers en knakende bra film - begge to! Endret 6. januar 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Kan ikke la være å kommentere dette, andyax: Man kan se kameraet og stativet i gjenskinnet til kjelen. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Jeg som surra litt der oppe Da er avstemning i gang... Er det lov å stemme på seg selv? Foreslår at vi 3 ikke stemmer jeg. EDIT: Andyax: Har dere en slags hjemmlegd konsktruksjon for å kjøre kamera sidelengs eller hvordan har dere gjort det? Endret 9. januar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Det er ikke direkte hjemmelaget fordi vi brukte en kjøkkentralle med masse tungt på slik at den ikke skulle humpe for mye. Gulvet på kjøkkenet var ikke humpete, så det fungerte fint. Umulig å bruke samme tralle på asfalt eller noe lignende. Kjøring er morro ja Lenke til kommentar
HenrikSolberg Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Rullestol er genialt for slike ting utendørs! Store hjul! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Er kanskje ikke så veldig stor oppslutning rundt konkurransen enda, eller? Sett en link i signaturend deres, dere som ikke har, så folk ser konkurransen. *Buhu, jeg taper * Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Voten varer til 17. Januar Lenke til kommentar
andesam Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Må bare si at det var det var 3 bra filmer. Kunne ha kommentert alle 3 i det uendelige (både positivt og neagtivt), men dere ville sikkert ikke ha hørt så mye nytt (om noe nytt i det hele tatt). Blir ikke så veldig lett å bestemme seg for hvilken jeg skal stemme på. Ble veldig inspirer til å ta frem videokamerate å lage noe nå... Lagde akkurat en pikselert panorering av rommet.. Endret 11. januar 2005 av andesam Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Kort om filmane; Lipton Tea Bag; denne filmen stemte eg på. Flotte bilete, - stemningsfull film. Underholdane å sjå på - ikkje spyferdig klisjé. ;] Sår fra fortiden; wow, - Piece Of Crap Prod. har blitt så utruleg mykje betre. De har gjort etterbehandling på bileta som ser godt ut, - utanom at dykk har strukke biletet - det var ikkje noko særleg. -- Elles er ikkje historia fortalt noko særleg sterkt. Eg begynner óg å bli ganske lei av slike historier, sjølv om eg ikkje lot det trekke for mykje ned -- De har framleis godt mange feil, men dei alvorlige feila har de lagt bak dykk. Ugh. Eg gidder ikkje skrive meir :S Ah, jo. Berre. - Skaff dikon skikkeleg stativ - eller ikkje bruk det. Evt. slå av den hekkans elektroniske stabilisatoren - biletet dykkar «hopper» ved fleire anledninger :S Det kommer en dag: Vel, eg mislikte historien her. Den gjer liksom ikkje noko, ingenting. Me har sett det 50x før - og heile greia varar for lenge. Musikken er bra, - bilete er ganske keisamt (lyssetting då mest, med det meiner eg òg etter- arbeid av bilete). -- Men bra. Eg er trøytt - unnskuld for at eg høyrest sur ut. Har sjølv laga film med liknande historie. Så. Historia øydela der. - Sår fra fortiden er i same sjanger, - men dei har no noko nytt, og ei handling som faktisk går framover. Ikkje «jente trist, røyker for mykje og drep seg». God musikk. -- Bra filmer alle tre (*legger seg*) Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) For å svare på tiltale: Det er faktisk ikke meningen at det skal være så mye handling. Det skal heller være en skildring av selvmordet. De som følger veldig godt med og tenker/analyserer veldig mye vil dra med seg litt info så de forstår hvorfor hun gjør som hun gjør. At settingen er sett mange ganger før tviler jeg ikke på Mulig den varer for lenge, men når vi hadde tatt det opp og holdt på med det hele tida så følte jeg etterhvert at alt var viktig. Så jeg ville ikke ta bort noe. Ble nok litt subjektiv klipping der. Flott med kommentarer slik Gjerne flere... Endret 11. januar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg stemte på kenneth, men det sto at jeg allerede har stemt Og det har ikke jeg.. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Stemmte "Det kommer en dag", greit nok at histria er visst fleire gongar før men eg syntest at det var godt gjennomført. Likte spesielt scenen 1:30 min ut i filmen, med tåren som trillet nedover kinnet med ein einsleg liten maskarapartikkel fanget inne i tåren. Veit ikkje om dette var planlagt eller ikkje, men det var ein fin symbolikk. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Litt artig den der. Jeg liker den ikke. Synes det er noe som ikke stemmer der, mens de andre likte det så da ble den med. HUske rikk eom det var planlagt eller ikke jeg... Godt at noen stemmer på meg ihvertfall da Takker! EDIT: Og vi har passert 100 stemmer Endret 12. januar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Litt artig den der. Jeg liker den ikke. Synes det er noe som ikke stemmer der, mens de andre likte det så da ble den med. Mulig eg leser litt for mykje inn i den scenen, men visst den vesle svarte partikkelen er jenta (slik ho ser seg sjølv) fanget i den store og gjennomsiktige verdene (sammensveisa og ryddig, ein stad ho føler ho ikkje passar inn). Og ho blir dratt nedover og føler at ho er heilt hjelpeslau utan kontroll over hennar eiga skjebne. For min del gav den scena karakterinnsikt, i ei historie utan mykje anna handfast bakgrunnshistorie. Var rett og slett heilt glimrande. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Da skal jeg ikke ødelegge din positivitet til det bildet, men det du sier var ihvertfall ikke hensikten med bildet, men jeg skjønner hva du mener. Schpaa greier Endret 13. januar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
srbz Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg liker den ikke. Ikke jeg heller. Men den var sinnsykt bra! Kan aldri huske å ha blitt så påvirket av bevegelige bilder noen gang (og musikken ikke minst for den saks skyld). Sår Fra Fortiden havnet på en 2. plass her, mens looseren ble Lipton-reklamen (skjønt jeg tenkte å stemme på den fra begynnelsen av ettersom det var den første jeg så, knallgod den og). Lenke til kommentar
andesam Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 En ting jeg reagerte litt på med "selvmords filmen" var at hun blødde veldig lite. Kanskje jeg reagerer mer enn vanlige folk på akkurat dette, men det så veldig urealistisk ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå