Kenneth Dammyr Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Bildene på første posten virker ikke lengre... Plakat på h: 30px w: 121px ? Endret 1. januar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Serveren min er nede enda. Forbasket... Kjør på h: 30px w: 121px som kennethdammyr nevner. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Skriver fra Spania, derfor mangel av de tre siste bokstavene i alfabetet. Gleder meg til aa se alle filmene, det er foerst og fremst det som blir spennende. Ser frem til 3. januar! Lykke til! Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Det spøker for meg igjen. 2 skuespillere har backet ut på like mange dager. Nå er det snart kun fingerdukker jeg kan stole på. (Jeg kødder faktisk ikke). Fortsetter å prøve dog. Å være filmskaper er en ustødig hobby merker jeg. Hvordan går det med resten av pønsjen her? Jonas? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Eg får sjå om eg får laga noko imorgon. - Eg får gå ut av huset, - og berre lage noko. Utan historie. Eg taklar ikkje manushacking Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Wh1te, hva om jeg bare joiner med Dagen Derpå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Wh1te, hva om jeg bare joiner med Dagen Derpå? Funker det. Skal sette deg opp som påmeldt. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Det er ingen spesiell grense for hvor lang filmen kan være nå, altså? Jeg kommer vel ikke over fem minutter tror jeg. Må finne ut åssen film jeg skal lage først. (*Skrike apokalyptisk*) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Det er ingen spesiell grense for hvor lang filmen kan være nå, altså? Nope. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Wh1te, hva om jeg bare joiner med Dagen Derpå? Jeg ble gjort oppmerksom på hva jeg selv skrev i første post: Filmen må, som sist, være laget med intensjon om å delta i denne konkurransen. Dermed går det ikke å melde på Dagen Derpå. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Pokker, faen, svarte... Akkurat idet jeg er i ferd med å gjøre de aller siste innspillingene til filmen, kommer ei tvetydig kjerring av ei mor og skriker noe om ditten og datten. På impuls har familien bestemt seg for å ta en tur opp på ei hytte langt, langt borte. Uten forvarsel. Jeg prøvde å nekte, men fy fasan, frihetsberævelse igjen... ingen utvei sier de. Jeg blir borte til søndag kveld (langt å kjøre) og har dermed ingen mulighet til å få ferdig filmen. Klart jeg skulle vært tidligere ute, og at slike unnskyldninger bare er dumme, men jeg hadde faktisk fint fått den ferdig om jeg hadde hatt muligheten til å tilbringe den siste tiden hjemme. Faen. (Ikke utsett fristen for min skyld da. Jeg begynner på en ny film med noen venner straks skolen begynner. Får nesten like tid da.) Lykke til alle sammen. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Trist altså... Men du kan vel legge ut det du har? Siste innspilling liksom? Spørs om det blir å gå så mye bedre med mitt bidrag nå. Ting er litt kaotisk rundt meg for tiden, og jeg skjønner ikke hvorfor folk sier "ja" til å være med, og plutselig ombestemmer seg. Hva er det med folk? Hm. Manusene blir jo også verdiløse automatisk da. Nå er det 3 dager til både innspilling og redigering. Ser ille ut. Kunne jo sikkert bare lagd noe tull for å være med dog. Må nesten se. S, Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Altsaa, nå har man jo hatt halvannen måned (?) på å lage en film. Det gjelder å bruke tiden, og ikke gjøre som med meg og særoppgaver: Alt i siste liten. Håper det blir noen bidrag, da. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Joda, men noen av oss har et liv i tillegg til akam også Skal gjøre et forsøk ihvertfall. S, Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Nei, dette ser dårlig ut. Må vel bare melde meg av. Sorry. S, Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Har sendt en påminnelse til alle som ikke har offentlig trukket seg, hvor de minnes på konkurransen. Når dannes selve konkurranse-topicet med en mal om hvordan det skal se ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Når dannes selve konkurranse-topicet med en mal om hvordan det skal se ut? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=353914 Lenke til kommentar
BrutusMcGregor Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Etter mye virring omkring, så ramla jeg inn på denne sida, og jaggu så er det en konkurranse som går ut i dag. Er det for sent å bli med nå, eller må Gnomen vente til en annen gang? (Hvor har jeg vært hen hele tida tro? ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Er nok for sent nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå