Kenneth Dammyr Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 PS: Wh1te: Hvor har du vært hen? Hva mener du? Så på dine inlegg og det var ikke registrert noen siden 4/11. Men jeg fant ut at det muligens er en forumfeil. Eller? Ekke så farlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 PS: Wh1te: Hvor har du vært hen? Hva mener du? Så på dine inlegg og det var ikke registrert noen siden 4/11. Men jeg fant ut at det muligens er en forumfeil. Eller? Ekke så farlig. Det er en forumfeil som ligger hos mange brukere. Har hatt lyst å ta det opp i tilbakemeldinger, men har ikke kommet så langt enda. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Melder meg på denne gangen også. Får se om det kan bli noe av en film noen i klassa og jeg har sankket om en stund... Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Eg blir med i ein film som skodespelar, - men eg trur ikkje eg vil bruke den. Eg likar jo betre å lage filmane enn å vere skodespelar i dei e: jeg->eg Endret 24. november 2004 av Velmont Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Må vente med å komme i gang til alt skolekjøret er over, bittelitt utover i desember. Idéen er sånn noenlunde klar. Litt klar i hvert fall. Jeg tror det kan bli bra. Den blir nok litt sprø, men jeg skal prøve å gjøre handlingen litt klarere til tross for en del absurditeter. Vet ikke om jeg gidder å bruke musikk. Kanskje denne blir best uten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Høres bra ut Jonas Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Så når ble leveringsfristen da? Skulle du lage en egen tråd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Så når ble leveringsfristen da? Skulle du lage en egen tråd? Leveringsfrist står i første post. Ny tråd kommer leveringsdagen med instrukser i første post Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Da begynner nedtellingen til konkurransen starter: 34 dager og 30 minutter. Evt: 816 timer og 30 minutter Endret 29. november 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 For meg går det _virkelig_ fremover. Har akkurat blåst vekk støv fra kamera. Nå er det bare å finne på hva man skal filme for no. Det må jo være no bra no, siden det skal være det beste som noensinne skal bli lagd. S, Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Flott tankegang du har Svankmajer. Jeg begynner aldri å lage en film med mindre jeg er bombesikker på at det kommer til å bli den totalt beste filmen gjennom tidene. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 For dere som har laget filmen ferdig eller har har kommet langt i prosessen, legg gjerne ut en teaser/trailer! "Sår fra fortiden" trailer Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Kommer alle de ti bidragene eller? Jeg har ikke begynt å filme ennå. Er snart i gang dog. Må bare finne ut hva jeg skal lage. Litt sent ute som vanlig. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Det spøker for meg og. (Men det gjør det nå forsåvidt alltid) Edit: Hurra! Nå spøker det ikke lengre. 1 skuespiller fått med(jepp, levende denne gangen), og et manus på gli. Dette kan bli artig. S, Endret 23. desember 2004 av Svankmajer Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Jeg er ferdig og klar til fremvisning! Må bare få lastet opp filmen et eller annet sted Det var sånn at vi skulle lage en filmplakat og? Når var det dette skulle være lagt frem? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Det var sånn at vi skulle lage en filmplakat og? Når var det dette skulle være lagt frem? Det står i første post. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det var sånn at vi skulle lage en filmplakat og? Når var det dette skulle være lagt frem? Det står i første post. Greit om du skriver tidsfrist i fyrste post óg Anten så er eg blind (las gjennom han 2 gonger) -- eller så har du ikkje skrive tidsfristen der... Kan godt hende eg er blind.. :] Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Tidsfrist for innlevering er 3. Januar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Kan godt hende eg er blind.. :] Du er nok blind. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Kan godt hende eg er blind.. :] Du er nok blind. Ja, Skriver du det i bold så ser eg det kanskje neste gong :] Red: oi! Der var det.. I bold. Kanskje difor eg ikkje såg det -- Raud skrivt då kanskje? Neida, eg huskar det no. Må få gjort i stand noko. Heldigvis har eg ikkje satt meg høgare mål enn å delta. Kanskje like greit :] Endret 25. desember 2004 av Velmont Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå