Gå til innhold

Film: Forumets uavhengige filmkonkurranse

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Ah, da er filmen vår i boks, tror jeg. Ferdig redigert, bare noe finpuss igjen.

Skal vi legge den ut noe sted, eller skal jeg vente til 1.desember?

*Tar kontakt med jallakim for hosting*

Ny frist er 3. Januar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ah, da er filmen vår i boks, tror jeg. Ferdig redigert, bare noe finpuss igjen.

Skal vi legge den ut noe sted, eller skal jeg vente til 1.desember?

*Tar kontakt med jallakim for hosting*

Ny frist er 3. Januar.

3. januar? Det er jo ffs 2 mnd til. Kan jo lage spillefilm på den tiden.

Lenke til kommentar

MENNESKE! Kan vi ikke ha det 1. desember? Det er ikke vits å vente en og en halv måned med filmen vi har laget nå.

Synes dette er litt tåpelig at det blir utsatt og utsatt. Vi laget først en film til den aller første datoen, men så ble konkurransen utsatt samme dag til en måned senere. Da tenkte vi at det ikke var noe vits i å vente en måned med den, så vi lagde en til til konkurransen, men så utsettes alt IGJEN.

DET synes jeg kanskje er litt uproffesjonelt.

Jeg synes at vi skal beholde den datoen som har vært satt lenge; 1.desember.

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Kan alle som har laget film eller vet de får laget film til 1. desember rekke opp hånden?

Tidsfristen har blitt utsatt èn gang, og det var en god stund siden.

Lenke til kommentar

wh1te sa jo for lenge siden at vi fikk lov til å ha ut desember. Svankmajer kunne på den betingelsen. Jeg også tror jeg.

Holder på med en annen (møkka)film akkurat nå... i forbindelse med skolen. Rene kaoset der forøvrig... har veldig mye å gjøre frem til 3. desember ca. Kunne kanskje klart å ordne noe innen den tid dog... kanskje.

Men 3. januar er ypperlig for meg. Det trenger ikke være så lenge til, men 1. desember kan bli litt problematisk som sagt.

Lenke til kommentar

Vel, altså, jeg reiser den 21. desember, og er ikke tilbake før noen uker senere. For meg er det et VELDIG ubeleilig tidspunkt.

Skjønner ikke hvorfor vi hele tiden skal endre dato, da jeg og de jeg har laget film med har hele tiden satt av tid til konkurransen, på DEN datoen.

Kan vi ikke si 5. eller 10. september som innlevering, da? Så får alle noen dager ekstra, selv om jeg, personlig, kunne levert i morgen.

Om vi hele tiden skal ta til etterretning hva ALLE sier angående datoen, blir vi jo aldri ferdig, og nå som vi har endret dato to ganger, dette er den tredje forskjellige datoen, synes jeg det holder. En beslutning burde vært tatt med en gang.

Det er nå nesten en måned siden vi fikk vite om konkurransen. Det er plenty av tid, er det ikke? Greit, man har mye å gjøre på skolen o.l., men om man bare hadde prioritert riktig, hadde man blitt ferdig utrolig fort.

Poenget mitt er, uansett, at jeg skulle ønske at datoen blir satt til noe MYE tidligere enn det som står der nå, evt. beholde den gamle. Jeg bestemmer ikke, jeg bare synes disse dato-endringene er litt uheldige.

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar

Personlig ble jeg lettet når jeg så Wh1te hadde satt ny frist 3.januar.

Jeg kan få vanskeligheter med å levere 1 desember ihvertfall, så hvis den datoen blir satt opp nå så kan mitt bidrag bli fraværende.... kan man ikke gjøre en mellomting da? 10-20 desember?

Kan skjønne Bandidos Pelle da.

Men noen her(meg og tydeligvis også Sanoj_20 eksempelvis) har ikke begynt noen innspilling engang, langt mindre redigering. Noen av oss står med eksamener og stress opp til halsen her.

Å ha en og en halv måned å finpusse et ferdig produkt må nå uansett være drømmen?

Vel, vel.. respekterer avgjørelsen uansett utfall.

Lenke til kommentar

Som sagt, 10. desember kunne passet meg også ypperlig.

Og jeg respekterer også avgjørelsen som blir endelig, men det er litt frustrerende å vente halvannen måned å legge ut filmen. Hadde vi fått vite noe annet før, hadde vi kanskje gjort noe annet.

Men, som sagt, jeg hverken bestemmer eller har lyst til å bestemme datoen, så wh1te får ta det han vil. Han får vel nesten ikke alle fornøyde, uansett.

Lenke til kommentar

Skal ikke være med i konkuransen, men legger inn en tulle film jeg og noen venner lagde for 2 år siden. Kill arntfinn 1. Det er masse feil i den, filming, spilling og fra min del også klipping. Men dette var vårt første "filmprosjekt" og jeg og mine venner likte den. Kill arntfinn Vol. 1 (dette er ikke en kill bill wanbe) .

Lykke til alle sammen! Gleder meg til å se hva folka kommer til å lage :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har skiftet datoen èn gang, det er i alle fall det jeg husker. Første gang skrev jeg 1. desember med mulighet for utsettelse. Det blir litt dumt å ta hensyn til de som allerede har laget film i stedet for dem som ikke har. 3. januar er fristen.

Lenke til kommentar
Men for oss som ikke er hjemme den datoen? Husker ikke helt når jeg kommer hjem, men kjedelig om jeg er i utlandet på den datoen. :dontgetit:

Men Svankmajer sa selv at han kunne greid det før, men igjen, du bestemmer.

Hadde akkurat samme problem selv ved forrige konkurranse, BP.

Bare gi linken til Wh1te så legger han den ut 3. Januar eventuelt.

Om du ikke er tilstede selv for å få gjort det, så legger bare han den ut.

(Eller noen andre du kjenner som kan gjøre det)

Hvis datoen blir 3. Januar kan det hende jeg får noen andre til å bli påmeldt forøvig.

S,

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ahh.. med den nye innsendingfristen har jeg (kanskje) mulighet for å delta. Noen påmeldingsfrist?

Ingen påmeldingsfrist nei.

PS: Wh1te: Hvor har du vært hen?

Hva mener du? 72 mb er btw ikke for stort.

Har lagt til et par filmer til premiepotten, mulig det blir mer.

Ja, man må levere på dagen. Det opprettes en tråd hvor dere følger en mal som legges ut i første post, samt poster direkte link til filmen og bilde av banner.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Kjempebra med ny utsettelse. Etter min mening trengs det først og fremst tid på å lage en god film. Så til dere som allerede har lagd filmer, jeg kan skjønne at dere klager, men bruk heller tiden til å gjøre filmene enda bedre. Å kunne gjøre innspurten i juleferien er jo kjempebra. Da har i hvertfall jeg endelig litt tid.

Jo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...