Gå til innhold

JediKnight II: Jedioutcast : Kjekke triks i MP.

Anbefalte innlegg

Ettersom det virker som om det er ganske mange som spiller JO her tenkte jeg å starte en tråd som vi kan diskutere festlige moves i.

Selv spiller jeg darkside, og liker disse triksene:

<grip>, snu mot avgrunn(gjerne litt opp), <push> (kjempeopplagt, men svært effektivt)

rulle mot motstanderen, <grip> (for å overraske dem, fungerer overraskende godt)

avslutte kills med <lightning> (også kjempeopplagt, men ganske lurt etter veiving med strong style vs. strong style hvor du har fått inn ett slag)

ikke hoppe i sabelkamper

Gah, nå orker jeg ikke avslutte, må se på tv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Force Speed er en kjekk ting (men av opplagte grunner er ikke FS i MP lik den overlegne FS i SP...).

Da kan jeg uten problemer bruke "Strong" lightsaber-stil og dermed sløye kjapt.

Bruker sabelen 70/30 i forhold til de andre våpnene, som vanligvis pleier å være Imperial Repeater/Flechette-våpnet/Merr-Sonn rakettkasteren.

Dessuten er det jo stilig å springe oppå vegger...ta en kikk på "jk2ffa"-demoen for et eksempel på dette.

Lenke til kommentar

JK2 er helt fantastisk. Jeg smelter hver gang jeg spiller spillet om igjen.

Men sæd, spiller dere med våpen?? Altså "Heavy fire"? Det eneste som er artig er jo "lyssabel" som det så fint heter..

Vel-vel-vel.

Lenke til kommentar

Tja capture the ysalamari er litt hardt uten våpen. Jeg hater jaffal å ikke kunne forsvare meg skikkelig når jeg løper tilbake med den, og lyssabel uten forcepowers er ikke så greit, i alle fall ikke om ikke motstanderne er dumme nok til å skyte på deg med laservåpen.

Men jeg er enig, generelt sett er det kjempemoro å lyssable.

En annen fin ting å gjøre ( dueller ) er å etter å ha banket litt på motstanderen med heavy style, raskt slå av sabelen (så han ikke ser at du skifter stil) skifte til light og bruke upward slash (gå på huk, trykke framover og attack) Litt viktig at man ikke er for opplagt med dette, (å følge etter motstanderen på huk og sånn) da du er litt utsatt for angrep med lightstyle)

Force pull er etter min mening undervurdert på "endeløst dyp" brettene.

Force pull + salto i hodet på motstandenderen (dobbelt hopp forover) er ganske skøy, særlig fordi motstanderen blir så frustrert (jeg HATER i alle fall dette)

Lenke til kommentar

Skills som er nyttige hvis man spille light side

Force Absorb(F10):Absorberer alle force angrep og gjør dem om til force power til deg.

Force Heal(F5):Gjett

Force Seeing(F12):Lar deg se plagsomme folk som bruker Jedi Mind Trick.

Selvsagt også Force Jump Push og Pull

Men hva i all verden skal man med force angrepsskills i en duell?Dropp dem og slåss som en mann med lyssabelen det er det den er til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...