^Gimli^ Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Heisann, jeg trenger hjelp med en bruker registrering. Folk skal kunne registere seg, og å få validate kode i mail, og kunne registere sin egen profil. Noe lignende som er på på www.catch-gamer.no f.eks alle brukerene skal komme opp på en egen side, der folk kan klikke på dem, og se profilen. Jeg er noob Har søkt litt rundtom på hotscripts, og google. Men ingen funn og finne :/ Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Request i første post = Hvis du gidder å prøve selv først så kan jeg evt. hjelpe deg med å feilsøke om du støter på noen feil. Har rett og slett ikke tid til å skrive hele registrerings/aktiveringsscript til alle som spør. Endret 22. oktober 2004 av Lokaltog Lenke til kommentar
^Gimli^ Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Hm.. ja, jeg trenger så og si hjelp til ALT. eller hva jeg skal lime inn i MYSQL, og slikt Lenke til kommentar
^Gimli^ Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Vet dere om noen ferdige scripts da, som jeg kan bare fixe, trixe litt på ? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) på www.phpfreaks.com har de en tutorial kalt "membership system" eller noe, les og lær Edit: link Endret 22. oktober 2004 av LoS Lenke til kommentar
^Gimli^ Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Woho.. jeg fikk det til nå får du regga deg, får mail, og activation key, så nå må jeg jobbe videre her.. MEN etter du har logga inn, kommer du til en fil som heter log in sucses, og da står det "You are logged inn" men så kommer jeg ikke videre Endret 1. november 2004 av ^Gimli^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå