Gå til innhold

Ny Mobil Mellom 2000-4000 kr? Uten Abonmang

Nitrius

Anbefalte innlegg

Skal få meg ny mobil men lurer på hvilken jeg skal ta til den prisen? har mest lyst på K700i men den mangler minne kort, men det er ikke så stort, så jeg vet ikke helt hva mener dere? k700i eller en annen modell, vis det hvilken og hvorfor?

Edit: Og det problemet med batteri kapasiteten på k700i er det fikset eller skal det bli fikset? eller vil det ikke bli fikset?

Her er listen:

Funksjoner:

-Kalender: Ja.

-MMS: Ja.

-GPRS: Ja.

-WAP: Ja.

-Kalkulator: Ja.

-JAVA: Ja.

-Email klient: Nei.

-Spill: Ikke viktig.

Form:

-Format: Vanlig.

-Vekt: Ikke viktig.

-Antenne: Ikke så farlig.

Skjerm:

Farge

-Over/Akkurat 65000 farger.

-Størrelse på skjerm: Skjermen på K700i eller bedre :p

-Touchscreen: Nei.

Pris:

Jeg har mellom 2000 og 4000 kroner til rådighet.

Diverse:

-Merke: Heslt SE, men hvilket som heslt annet merke går greit det å.

-Kamera: Ja.

-Videokamera: En grei funksjon å ha.

-Symbian: ja/nei

-triband: Ja.

-Infrarød port: Ja.

-Bluetooth: ja

-Minne: Bør helst ha 20 mb eller mer

-Minnekort?: Hadde vært kjekt men ikke et must.

-Polyfoniske ringetoner: Ja.

-MP3: Må ikke ha, men en sier ikke nei til det

-UMTS/3G: Nei.

-Radio: Samma som MP3

-Bruksområder: Skal brukes til det en telefon blir brukt til, ringe sende sms/mms, ta bilder osv...

Håper dette hjelper, og for øyeblikket er det K700i som frister meg mest.

Endret av remy5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet med batteriet er så å si fikset med en FW oppgradering ja ;)

Men det kommer jo helt an på hva du skal bruke telefonen til da. Bruk malen f.eks. så blir det mye lettere å hjelpe deg :) Men K700 er jo å anbefale, men skal du bruke telefonen som mp3 spiller så er heller 6230 valget. S65 bør også tas en nærmere titt på!

Lenke til kommentar

Har skjønt at de 3 er de beste alternativene men da blir spørsmålet igjen, hvem av dem? S65 har vel best kamera, men har hørt at den er treg, K700i har vel best skjerm minuset der for meg er at den ikke har minnekort, 6230 er vel sånn midt på treet men nå er det sånn at de fleste i klassen min har den mobilen :p så den har jeg ikke så mye lyst på.

edit: som jalleks sa ja, blir nok k700i :) men jeg venter til imorra med å kjøpe tilfelle det skulle komme flere poster om noe.

Endret av remy5
Lenke til kommentar

Hva med Siemens SX1?

Den har alt du trenger, den er innenfor din prisklasse, den er ikke så stor, den har symbian, en god skjerm (176 x 220 piksler, TFT), Et greit VGA-kamera, man kan kjøpe til et minnekort, så du kan kjøpe 1 GB å presse inn filmer, masse MP3, gode spill osv.

Lenke til kommentar

SX1 er ikke et alternativ, en i familien hadde den telefonene, og det var den værste telefonene han har hatt, og knapp opp settet er helt på tryne på den mobilen :p

Blir nok K700i! :dribble:

Kan man laste ned programmer til k700i? eller er det bare telefoner med symbian?

Endret av remy5
Lenke til kommentar
Nå har jeg vært å kjøpt meg K700i, så nå ligger den å lader, tror dette kommer til å bli den telefonen jeg blir mest fornøyd med :D

Så pm'en din nå. Men siden du allerede har kjøpt den så er det vel ikke så mye vits i å svare på den :p

Men håper du blir fornøyd. Alle tiders telefon! Meget meget god, du vil ikke angre :) Så du har gjort et godt valg :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...