jorn_:-D Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Hei. Chess søkte jo for en liten stund siden etter "juniorleder" (Se under nyheter) Og jeg ble kalt inn på intervjue. Jeg oppdager i dag til min store fortvilelse at de har ringt meg mange ganger når jeg hva på skolen ( hadde glemt mobilen) og når jeg kom hjem så tok de ikke telefonen. Så jeg lurer på om det er noen her som har funnet ut hvem det ble? Lenke til kommentar
Chess-Boss Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hei! Du skal ringe til 92040040 vedrørende juniorlederstillingen Det er første gang at Chess gjør dette med juniorleder, og vi må nok ta lerdom av dette med Skoletid og Jobbtid.. Beste hilsen Chess Idar Vollvik Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg er ikkje dum. Sjekket nummeret på gulesider;) Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hva er junior-stilling? Lenke til kommentar
scream Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Er nok det nummeret du skal ringe ja......Tror ikke sjefen for Chess legger ut "fake" nummer her! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Hei! Du skal ringe til 92040040 vedrørende juniorlederstillingen Det er første gang at Chess gjør dette med juniorleder, og vi må nok ta lerdom av dette med Skoletid og Jobbtid.. Beste hilsen Chess Idar Vollvik Var jammen ikke vanskelig å avsløre deg. :!: Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Chess-Boss = idar himself det... Lenke til kommentar
picko Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hei.Chess søkte jo for en liten stund siden etter "juniorleder" (Se under nyheter) Og jeg ble kalt inn på intervjue. Jeg oppdager i dag til min store fortvilelse at de har ringt meg mange ganger når jeg hva på skolen ( hadde glemt mobilen) og når jeg kom hjem så tok de ikke telefonen. Så jeg lurer på om det er noen her som har funnet ut hvem det ble? Hvis du blir juniorleder så får du ta å riste litt fornuft i han som har med Pincode Networks å gjøre da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå