firberblad Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg har nettopp satt opp et tråløst nettverk hjemme med kun en maskin tilkoblet. Har en 2 mb linje fra telenor, men jeg syns hastigheten på nettlastinger stinker maks. Faller fort ned til 5-9 KB/sek...altså nesten ISDN hastighet. På statusen for tilkobling står det: Hastighet 11.0 Mbs Signalstyrke utmerket. Jeg har Norton internet sec, og har ikke lagt inn noe annet i brannmuren i routeren enn det som er default. Bruker ikke brannmuren i modemet (topcom) fra telenor. Routeren står 10 meter fra pc'en uten vegger og dører i mellom. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan holde en høy, stabil fart? Eller er det bare sånn tråløst er? Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Som vanlig er det litt mangelfullt med informasjon om utstyret... er det d-link ville jeg kjørt en firmware oppgradering på utstyret først, så prøvd det igjen...! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Har lagt inn siste firmwaren til DI-514 som jeg har. Fortsatt like stusselig fart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå